Yksivaihde Merino Jersey - postitus käynnissä

Jos joku noin 177-senttinen ja alle seiskytkilonen käy sovittaa M:ää, ni vois kertoa ystävällisesti miten se istuu.

Uomo - 16:14, 8.9.2017 » Jos joku noin 171-senttinen ja seiskytkilonen käy sovittaa M:ää, ni vois kertoa ystävällisesti miten se istuu.

183 ja 76kg M racefit ja L sopii ajopaitaa alle

Tilasin L

Kävin hiplailemassa paitaa, matsku on vähän ohuempaa kuin sportwool (tørm/rapha classic jersey).
Mutta hihat on ainakin tarpeeksi pitkät! Asiallisen oloinen kyl.

181/75. Rinta 100 vyötärö vähemmän. M ostaisin race fit ajopaidaks. M ihan hintsusti classic/breve raphaa pienempi.

Miten koko suhteutuu esim raphaan?
Nimimerkki: 172/75 ja hartia/rinta käy kasvamaan ulos s raffasfa.

Trimtex laittoi viestiä, että koska sovittajat on niin nohevasti jakaneet kokemuksiaan, niin kaikkien paidan tilanneiden kesken arvotaan vielä thermo ajohanskat!

Isommalle körrille 120kg/176cm XL venyy päälle. XXL otan.

Näinkö on. Mites pituus?

ei ollu napapaita

Mitat 192 cm/115 kg. Trimtexiä on kaapissa koossa 3xl. Termoajopaita, joka on ilmeisesti samalla mitoituksella, on just sopiva (3xl) Hihat riittää. Pitänee tilata.

SeppoKyllikki - 21:05, 8.9.2017 » Mitat 192 cm/115 kg. Trimtexiä on kaapissa koossa 3xl. Termoajopaita, joka on ilmeisesti samalla mitoituksella, on just sopiva (3xl) Hihat riittää. Pitänee tilata.
Veikkaisin et XXL menis sulle hyvin ajopaita-tiukkuudella ja XXXL on vähän lökö, mut menee sekin.

Kolme Trimtexin paitaa löytyy koossa xxxl ja yhdet ajopökät. Yksi Trimtexin xxl-kokoinen soft shell -huppari. Kaikki sopivia, ei purjeita. (Ehkä enskaporukoissa pyöriminen vaikuttaa muotiin)

Meinaatko, että tuo paidan materiaali olisi venyvämpää matskua.

sanoisin että erittäin venyvää.

Ok, kiitti.

Höh, tää koko arpominen on tietty vähän nihkeetä, mut osallistun minäkin. yksivaihde ajopaita kokoa XXL ja mun makuun sopivan tiukka. Uskaltaako poistaa saman kokoisen, mittoina 181 cm ja 100 kg.

Kävin sovittamassa perjantaina ja tilaukseen menee koko L. Olen 181 cm/82 kg.

Hei viisaat ihmiset! Jos tahdon racefit paidan, kannattaako minun tilata M tai L? Omat mitat 190cm/75kg ja apinan kädet

olihan siinä aika pitkät hihat, M

Rapu - 17:53, 11.9.2017 » Hei viisaat ihmiset! Jos tahdon racefit paidan, kannattaako minun tilata M tai L? Omat mitat 190cm/75kg ja apinan kädet
Sanoisin et M joo.