Yksivaihde 5v @ Kuopio 18.5.2013

Kuulostaa mainiolta^

kalakukko vihollisen kasvoihin?

jatkot pasarissa (kuulemma)

se on MAKIMI! ja lippu on kertalippu

MAKIMI! Ne ketkä tietää, tietää.

Odie - 23:12, 25.9.2012 » MAKIMI! Ne ketkä tietää, tietää.
Emigrantsin yläkerta? Pitääkin tässä syksyllä käydä tekemässä jo manifestia, vaikkakin tekis mieli ajaakin. no, ehkä katsellaan järjestelyjä tuossa ensi vuoden puolella tarkemmin, mut laittakaa hyvät ehdotukset tänne/korvan taakse/mulle privalla niin saadaan hyvät meiningit päälle.

Sama legendaarinen paikka, nimi on vaihtunut pariinkin otteeseen mutta eeppisyys säilyy.
Manifestiin voisi olla parikin kuumaa vihjettä, ittellä, ja veikkaan että varolevylläkin on joku ässä vielä hihassa. Palataan asiaan kun tuo ajankohtaistuu.

Ei Makimissa mitään, mutta Tähti <3

Voi tulla aika eeppinen reissu. Minäkin voin järkätä ällärit. Siellä suunnalla kuitenkin tulee syksyn/talven/kevään aikana pyörittyä niin pystyy paikan päällä juonimaan kieroilut.

432 AJA!

Mä oon messissä.

Valhallakin taitaa olla jo passé.

Pave - 22:19, 26.9.2012 » 432 AJA! Mä oon messissä.
Samma här.

enää 137 päivää. jee. tänä vuonna kumminkin.

NOOOOOOO!

Whatta hell is going on!

Atte.Heiskanen - 21:56, 20.1.2013 » Whatta hell is going on!
Voitko täsmentää?

yheksän kuukautta kesti a. heiskasen kommentin sünnütüs. kurssit nousuun.

Onko kukaan mennyt jo niin pitkälle, että ois suunnitellut majoittumista? Kuumottavien jatkojen toivossa tähtäilis tietenki samaan paikkaan.

normaali - 16:36, 24.1.2013 » Onko kukaan mennyt jo niin pitkälle, että ois suunnitellut majoittumista? Kuumottavien jatkojen toivossa tähtäilis tietenki samaan paikkaan.
Aktivoiduin näin kevään kolkutellessa näiden kemujen suhteen ja aloin kartoittelemaan sauna-/majoitusmahdollisuuksia. Nyt on kiikarissa yksi paikka, jossa nämä molemmat onnistuu. Ei ihan keskustan kupeessa, mut pyörämatkan päässä kuitenkin. Ohjelmassa olisi näillä turistikierrosta ja kaupunkiin tutustumista älläreiden muodossa. Sitten pitkälti saunajuttuja ja semmosia, mitä nyt 5-vuotissynttäreille voi kuvitella. Helsingistä on lähdössä tätä keskarivakionaamaa ainakin aikamoinen juna sinnepäin, joten tulkaa kaikki muutkin!

Harkitsen lähtemään kaljasherpaksi näihin kemuihin

normaali - 16:36, 24.1.2013 » Onko kukaan mennyt jo niin pitkälle, että ois suunnitellut majoittumista? Kuumottavien jatkojen toivossa tähtäilis tietenki samaan paikkaan.
Ensimmäiseen viestiin on nyt päivitetty alustavaa suunnitelmaa ohjelmasta ja suositus majoituksesta.