Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Tää varmaan jakaa mielipiteitä jos on tottunut siihen miten vanhastaan käytti foorumia, niin kuin ylipäätään uudistukset tuppaa tekemään. Mitään koneoppimista siinä ei ole taustalla tietääkseni, joten ne suositukset voi tuntua vähän satunnaisilta, mutta on siinä kuitenkin jokin algoritmi, joka tarjoilee käyttäjäkohtaisesti sekä sisältöä johon tämä on osallistunut että topsuja joita ei ole huomannut lukea, plus jotain aiheeseen liittyvää saman kategorian sisältä. Uskon että siitä on pitkässä juoksussa hupia ja hyötyä

1 Like

Pöytäkoneella 2.0 näyttää mahtavalta. Kännykällä käyttökokemus on sekava. Pitää totutella tähän.

2 Likes

Olisko tässä voinut käydä niin, että tykkäys ja muokkaus tapahtui sen ns. grace perioidin aikana? Se lyhyehkö aikaikkuna riittää lähinnä typojen korjaamiseen, eikä sen aikana tehtyjä muokkauksia kirjata muokkaushistoriaan, minkä symbolia viestisi kohdalla ei myöskään näy.

1 Like

Tuolta ylävalikosta saa muuten foorumin tietsikka-asentoon vaikka käyttäiskin mobiililaitetta.

1 Like

Jos grace period tarkoittaa sitä lyhyttä aikaa, milloin voi tällä hetkellä editoida, niin joo.

Lähinnä halusin tuoda tämän julki sen takia, että ollaan tietoisia siitä, että tykätty sisältö voi muuttua ajan saatossa, jolloin tykätty sisältö ei välttämättä olekaan enää oikeasti tykätty.

1 Like

Ketjun avaaja(ja vika postaaja) etusivulle ois kyl kiva ja hyödyllinen ominaisuus. Toi views taas imho aikas turhake etusivulla.

2 Likes

Ei kai nää tykkäykset/tykkääjät näy missään listana, eli aika vähän tossa taitaa olla rölläysmahiksiakaan?

1 Like

Jaa saihan ne näkyviin. Mun mielestä vähän non-issue, kai itse kukin voi sen 5 minuuttia pidätellä tykkäyssormeaan jos ninjat epäilyttää.

en kestä system ilman ninjaedit

4 Likes

Sain sähköpostia vain toisesta saamastani yksityisviestistä, olivat samaa keskustelua ja viesti tuli siis viimeisimmästä viestistä. Onko näissä joku viive, joka raukeaa, jos viestin lukee jo netissä tai vastaa siihen? Ei varsinainen moite, mut toimintalogiikka kiinnostaa.

kuinka monta postausta pitää olla et pääsee johonkin toiselle tasolle?

kuinka monta tykkäystä vaaditaan, et saa sen editointinabulan vanhoihin postauksiinsa?

aloitelaatikkoon: ehkä tällänen on jo sumplittukin, mutta jos ei niin toivottavasti talkooporukalle löytyy jonkinlainen koronabonus bannerikassasta

Eli: eikö tule enää sillä tavalla näkyviin, että topicin otsikon perässä lukee aloittajan nimi? Kuten ennen vanhaa. Se vaikuttaa itellä tosi paljon siihen, miten kiinnostunut olen avaamaan uuden topicin.

4 Likes

veikkaan noin tuhatta, sit saat medium level power user statuksen.

On vähä darra mutta kaikki nämä jutut on työn alla enemmän tai vähemmän

3 Likes

Toiseen lankaan quotatessa ei tuu kirjoittajaa (pelkkä avatar) vaan vain sen orkkistopsun linkki tohon. Onko tää ominaisuus vai vika?

Tää on ominaisuus, possibly korjattavissa kyllä kun asia tuli esiin :thinking:

En mä tiedä onko toi huonokaan ominaisuus, kai se sisältö usein on tärkeämpää kuin kuka sen on kirjoittanut. Jos kirjoittaja saa kuitenkin ilmoituksen lainauksesta niin pysyy kärryillä että keskustelua siirretty toiseen topsuun.

Jees kiitosta uudistustyöstä itse kullekin säädylle. Hetki kai tässä menee totutellessa ulkoasuun, mutta kyllä se tästä. Sain viimein salasanankin kunnolla resetoitua vieläpä niin että uusi passu on omassa tiedossani :smiley: