Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

jep tää on kyl joku quotepyramidi haters clubin lobbauksen mätä hedelmä

En tiiä onks tästä sanottu jo mut jos haen asiaa ja jollain henkilöllä on kyseinen sana hänen profiilitekstissä vai mikä toi on niin kaikki hänen postaamat viestit tulevat hakuun mukaan.

Esim. haen “ortlieb” laukkutriidistä https://www.yksivaihde.net/search?q=ortlieb%20topic%3A148

joten kaikki @FF postaamat viestit näkyvät tuloksissa koska hänen profiiliteksti on:
“Rahaa ei saa kuollessa mukaa mut muille jää muisto jäbästä kellä ei ollu ortliebejä”

4 Likes

Olis kyl vika niitti google haun haikailulle, jos signaturet ei enää sotkis hakutuloksia.

mulla se näyttää tältä:

Kelaat vähän alespäin.

1 Like

totta tosiaan, mielenkiintonen homma. itse yleensä en nimittäin edes skrollaa tuota alemmas jos en näe mitä haluan, vaan muutan heti hakuehtoja :thinking: tohon saattais olla joku ratkaisu olemassa kyllä.

edit: sehän ei edes ole mikään signature vaan realname, jonka sisällyttäminen hakutuloksiin on ehkä jopa dillempää kuin sigun :thinking:

3 Likes

ei tätä foorumii pysty operoimaan 5 minsan edit timeril tai 2kpl/24h deletointitimerilla

tykkää jos oot samaa mieltä

2 Likes

logo lehmä

1 Like

Näitä timereita vois kyllä kattoa kohta uusiks :thinking:

Oispa kiva jos privaviestien listassa näkyisi viestin lähettäjän nimi, pelkän kuvakkeen sijasta. Nyt mulla on kansiossa useampi viesti eri käyttäjältä samalla otsikolla ja tämä on sekavaa.

1 Like

Katotaas asias kun ollaan atk:n äärellä taas :thinking:

Vituttaako sua katsella

  • Nostonestopostaukset
  • Editoinnista syntyvä topicin nosto

0 voters

Mulle tää näyttäytyy vaihtoehtoina a) potentiaalisesti patologinen määrä nostoja b) yksi nepsu. Sen kerran kun itse panin stopparin, edauksia oli jo seitsemän ja lisää pukkasi.

2 Likes

No tietty. Eihän kellään tuu impulssia laittaa sitä estopostausta ennenku sama topsu pomppii ylimmäks ties kuinka monetta kertaa ja pahimmillaan myös kuinka monetta päivää. Puhumattakaan siitä että estopostaus sujautetaan paikoilleen vain silloin kun topsu on muutenkin ylimpänä, ei koskaan muulloin.

Mutta haloo jengi on niin vitun tyhmää ettei ne tajua tämmösiä(kään) ellei niitä selitetä juurtajaksain auki. Olis varmaan pitäny kirjottaa jokaikiseen estopostaukseen että ”en jaksa enää katsella tätä yhtä ja samaa biltema-riserin myyntititopsua uudelleen ja uudelleen ylimpänä joten laitanpa tähän tällaisen estimen hauska emoji” niin ehkä yksinkertaisinkin olettamaanryntääjä ja ahdasmielisinkin hyväfiilispoliisi olis ymmärtäny asian.

1 Like

Mä jotenkin haluan uskoa, että Merkkarin kehotuksen takana ei oo tää vaan joku muu syy. Mutten tiiä, kyllähän jengin on tyhmää. Ja nekin, jotka ei kuulu jengiin, niinku mä.

Edit: pistetääs tähän tämmönen summon @MERKKARI , niin saadaan itse mestarillekin tieto tästä spin-offista.

1 Like
Ylläpidon toteuttama saateviesti tyhjään viestikenttään
  • Huom! Viestiketjun tuoreimman viestin muokkaaminen nostaa ketjun takaisin etusivulle. Myynti-ilmoitusta on sallittua nostaa kerran viikossa ellei kaikkien artikkeleiden hintoja lasketa vähintään 10%. Tämän voi välttää postaamalla samaan aikaan myynti-ilmoituksen perään ns. nostonestoviestin.
  • Ei saateviestiä / Kaaos

0 voters

no siis musta se vaan on turhaa :man_shrugging: jos sitä uutta sälää tulee myyntiin niin sit tulee, niin ekalla kerralla voi yhtä lailla kirjoittaa siihen viestin vaikkapa että “uutta sälää myyntiin”. mutta täähän on joka tapauksessa ongelma mikä noiden devigoblinien pitäis ratkoa joten voiskin käydä hätistelemässä taas…

sit tietty on ihan hyvä kysymys et täytykö jotain kaappia rymytessä jokaisen <10e tilpehöörin takia päästä editoimaan sitä viestiä sitä mukaa kun tavaraa osuu silmiin, mut toisaalta mun elämänhallinta ja postaustyyli on sillä tasolla että en todellakaan voi kyllä ketään tuomita jos vähän roiskuu.

edit: lisättäköön vielä että noilla softatontuilla oli sellainen järkeily tolle “ominaisuudelle” että jos sen viestin sisältö olennaisesti muuttuu, niin silloinhan sitä ois syytä bumpata, minkä tavallaan ymmärrän mutta vähän ehkä tommonen “ei shakissakaan oo harmaita nappuloita” mielipide siinä

mitäs nyt tehdään ku menee noin fiftysixty mielipiteet

no musta on aika asiantonta käytöstä sanoo jengii tyhmäks. et jengi vois esim kattoo peiliin ennen sellasta kommentointii ja sit tietty forces noin yleisellä tasolla väelle ku foorumilla topsut nousee ja laskee.

peili

3 Likes

juuh ja tehään nyt selväks että ite en tosiaan pidä erityisen tyhmänä sitä että haluaa toimia noin (koska perustelut sille on ihan järkevät) mutta tosiaan pidän sitä ite tarpeettomana.