Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Tässä on todnäk taustalla toi discoursen ajattelutapa et jengi oikeesti lukis topikkeja ennen postaamista, mutta kun meillä on noita megatopikkeja kuten “vaatteet” niin ymmärrän että siellä ei välttämättä kiinnosta ihan hirveesti plarata sitä läpi vanhana käyttäjänä jolle forumin viestit näkyy uutena :smiley:

Hienoa asiakaspalvelua kyllä merkkarilta tässä tilanteessa, jossa olin typottanut oman uuden mailini :smiley:

3 Likes

en kestä system

eiku olit typottanu sen vanhan :smiley:

eikö tossa oikealla olevalla aikajanalla voi hypätä suoraan loppuun?

:beer: tämä auttaa siihen

emmä muista kaikkea :man_shrugging: :joy:

joo kyl voi

Voihan sillä. Ite vaan fanitan nappeja. Ainakin kun vertaa noihin vedeltäviin juttuihin. Mutta pitää korkata kalja ja käydä vetelemässä topikkeja loppuun niin sillähän se korjaantuu

mitään vedellä tartte ku klikkaa sitä viimestä aikaa siellä alhaalla. eiks se oo tarpeeks nappi.

4 Likes

Juu en tajunnu että sitä vois painaa. Kiitos!

1 Like

Iteki fanitan nappeja, ja Home / End vie näppärästi ketjun alkuun tai loppuun.

1 Like

Yritin likettää mut ei onnistu “You’ve reached the maximum number of likes. Please wait a few seconds before trying again.” Enkä oo likettäny viä mitään. :broken_heart:

5 Likes

ilmeisesti nolla tarkoitti ettei voi likettää lainkaan joten pistin kaks miljardia likeä päivässä, mä luulen että toi saattaa riittää

16 Likes

tervetuloa yksivaihde 2.0.
toimihaan tämä nyt varmasti wapilla? muuten en voida olla atk-kehityksen terävimmässä kärjessä.

Tästä minä tykkään

Mato Valtonen & Co. lähettää terveisiä!

sweet

1 Like

Kiitos

Mun mielestä toi oli ihan jees ominaisuus. Ei välttämättä lista muut ees viimesin postaaja. Mobiilissahan noin onkin.