Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Nörtteily topic oli noussu etusivulle, mutta viimeisin viesti topicissa on 23.10.21.
Miksiköhän se sinne nousi?

Minä puhuin paskaa.

Jaa, kukas sitä sit editoi kun se en ollut minä.
Voiko asiaan vaikuttaa se, että viestistä tykätään?

Sinne tuli kommentti mikä nosti topikin mutta kommentti on sen jälkeen poistettu

1 Like

kerropas tarkemmin esimerkkien kanssa mitä meinaat? varmaan osto/myynti tobaaseista kyse?

Juuh, ostohousut olis jalassa edelleen:
Vaihdetaan (ostetaan): Shimano hidden bolt stemmi - Ostetaan - Yksivaihde.net

Editoimaan näköjään pystyy mutta ei uppaamaan.

ah, oliko toi kuitenkin lukkiutunut ihan 90 päivän hiljaisuuden myötä vai olitko bumpannut tmv?

90 päivän monsteri oli lukinnut.
Mutta kiitos, tästä

ajateltiin että ehkä tommonen 90 day cutoff on hyvä kun ainakaan itse en jaksa siivoilla omia ostotopikkejani, mutta toki tää on sit se haittapuoli siinä että menee edelleen hommaamatta jääneet itemit entiteetin kitaan.

meille saa kyllä laittaa pm:ää tämmösistäkin jutuista, kun noiden availu on suht iisiä, tai sitten vaan tekee uuden topsun samoilla höyryillä :man_shrugging:

koska nämä eivät ole mitään kiveenhakattuja limittejä, kysästääs nyt vielä että onko muilla ollut vastaavia ongelmia?

Niin, ja samaan hengenvetoon, onko toiveita sen suhteen mikä olis myyntitopsujen mukaan käytäntö?

itse olen ns. yhden tai kahden postauksen myyntitopicit pistänyt arkistoon ja sellaiset, jotka näyttävät siltä että niihin lisäillään aina silloin tällöin uutta tavaraa tai joita käytetään uusiksi, jättänyt olemaan.

mikä ton arkiston funktio on?

MITEN SAA YLIVIIVAT!? MOBIILI NYT KÄYTÖS MUT VOIS KONEELLEKKI SIIRTYY.

KOKEILEN TÄHÄN JA POISTAN EHKÄ SIT.

AAAAA

[s] yliivattava teksti [ /s] ilman tota väliä ennen kenoviivaa

1 Like

ah kiitti

Ite en tota koskaan muista, joten joudun aina googlaamaan “discourse strikethrough”

1 Like

upee nimi sillä kyllä on. kerrankin joku kuulostaa paremmalta enkuks ku suomeks.

1 Like

Markdown-tyyli eli ~~ sanan alkuun ja loppuun toimii myös.

2 Likes

Viiden minsan timeri on just hyvä.

t. Palstan väki

Edit timer

  • 5 minuuttia
  • 10 minuuttia
  • 15 minuuttia
  • 30 minuuttia
  • Ihan sama

0 voters

Mikä himpskatin edit timeri?

1 Like