Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Okei teen tästä etiäppäin joko merkkarin ohjeella tai sitte tolleen flägäilemällä jos kerran niin voi tehä.

2 Likes

Onk meil API, jolla sais kätevästi kaikki topicin postaukset? Haluun vetästä shelliskriptillä nikkitopista näppärän yhteenvedon.

1 Like

Slaidaahan dm niin hoidetaan api-avaimet

1 Like

deeämmiin slaidaamisesta tuli mieleen että eikö instagram kuvia pysty enää upottamaan?

https://scontent-hel3-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/66613357_119562945995466_6947143870400745749_n.jpg?tp=1&_nc_ht=scontent-hel3-1.cdninstagram.com&_nc_cat=106&_nc_ohc=tddibM9dUG8AX-koM82&edm=AABBvjUBAAAA&ccb=7-4&oh=9e58d100c3786cccccd5328c55a19f84&oe=60B50762&_nc_sid=83d603

täl tämmösel linkillä ne meni vanhalle foorumille

Tossa on jotain skeidaa urlin perässä jonka takia se ehkä ei toimi

IG on muutenki tosi vaikea kun nehän keksii alvariinsa kaikkea tämmöistä kujeilua jotta hotlinkkaaminen epäonnistuu tai vähintään pitkällä tähtäimellä kuvaupotukset hajoaa

Basically voisit vaan panna viestikenttään sen postauksen urlin ja foorumisofta hoitaa upotuksen. Joskus sekin on kyllä hajoillut niin ikään em syystä, mutta ajastaan tilanne on saattanut korjaantua, kun discoursen jorkit jaksaa taistella sen instakranssin tahallaan rikkoman upotuksen taas kuntoon, korjaus valuu meille päivityksenä ja postauksia uudelleenleipova tausta-ajo hoitelee upotuksen takaisin näkyviin. Noin niinku teoriassa ainakin. Siispä aina mieluiten ig linkit suoraan urleina postaukseen

1 Like

Meitä ehkä naurattaa tarinat neuvostoliitosta missä jokaiselle oli oltava jokin työ, ja yhden homma oli lihatiskillä jututtaa asiakasta, toisen leikata, kolmannen punnita, neljännen ojentaa jne. Mut kelatkaa että niin vaan joku nostaa liksaa siitä että rikkoo netissä tahallaan kuvaupotuksia walled gardenin ulkopuolella. Ja jonkun työ on priorisoida se devaajien backlogissa ja hoputtaa niitä rikkomaan ahkerammin. Sitä ennen joku dataskientologi on päätellyt että harrastefoorumeilta tirkistellään liikaa ikkunasta sisään ja nämä kaikki sisäänkirjautumattomat silmäparit eivät katso mainoksia joiden slotteja jonkun homma on myydä ja sitten on vielä joku joka laskee että lisääntyneen liikenteen arvioitu määrä tuottaa potentiaalisesti niin paljon mainostuloja ja käyttäjien koukuttumista että on täysin järkevää panna piilaakson liksoja repivät devaajat määräajoin rikkomaan paikat

17 Likes

onneks on edes soma wolverine aihealue täynnä ripattua ig contenttia uudelleenoriginalisoituna

eipä kestä

2 Likes

Ai niin sitten on kans jotain häikkää noiden youtube-upotusten kanssa nyt taas mut se voi johtua siitä että sieltä päin throttlataan mein liikennettä ja pitäis laittaa foorumialustaan plugari joka muodostais upotukset proxyn kautta. Tsiigaillaan kun ehditään

mää tykkäsin enempi siitä ku liputettu postaus oli viä klikattavissa nähtäville että ”mitä nyt taas”

nyt ei näy mitää ku liputetaan

1 Like

Toisaalta, mitäpä tyhmän paskan liputtaminen hyveää, jos sen kaikki käy kuitenkin lukemassa “mitä nyt taas” -päissään? :thinking:

Sillonhan se ei haittaa jos ne kommentit on semmosia ‘‘vähän vaan’’ asiattomia mutta kun välillä on semmosiakin että ei niitä pitäs kenenkään joutua lukemaan

Joo, toi liputtamisen lurkkailu on paskaa kyllä. Parilla aktiivikäytössä olevalla foorumilla voi käydä kurkkaamassa flägätyn viestin, oisko 24h ja kyllähän sen suhteellisen useasti käy katsomassa vaikka ei olisi kyllä tarpeellista.

Joten parempi näin.

Samalla kysymys: miksi ignore toiminnossa osa postaajan viesteistä näkyy joissain topikeissa


Ja osassa se tosiaan on kokonaan piilossa?

Mulle tuli ilmoitus että “flagged post removed by staff.” Eli eka flägätty ja sit poistettu. Pelkkä flägätty kai näkyis viä?

Mainitsin viestissäni jalkapäivän ja siitähän joku tietysti pahoitti mielensä niin pahasti että oli niin kova kiire canceloimaan että pointti meni ohi ja lukemisen ymmärtäminen unohtui.

Sinänsä ihan sama mut sillai ehkä vähän harmi että muut ei nyt sit pääsekään enää itse lukemaan mitä on kirjoitettu ja muodostaan sen perusteella mielipidettään asiasta ja mä oon se paha canceloitava bodysheimaaja :scream:

Niin ja mites toi ignooraus muuten toimii, toisinaan tekis mieli laittaa joku jeesustelija hetkeksi blokkiin vaikken tollasta lähtökohtaisesti harrastakaan.

joo ohjeet käyttäjien kadottamiseen kinostaa

Vähän kyllä hankaloita välillä nää jutut. Joku jos mielensä pahoittaa ja kokee oikeasti että jonkun kommentin ei pitäs olla näkyvissä niin silloinhan se pitäis ottaa näkyvistä pois. Toisaalta joka ikisen liputuksen yhteydessä ei voida alkaa selvittämään että onko liputus aiheellinen vai pelkkä väärinkäsitys jossa kirjoittaja tarkoittanut yhtä ja lukija ymmärtänyt toista

Mä otin ton automaattisen hidetyksen pois niin saadaan noi flagailut katottua ajoissa. Joku vipu tarttis kans että vasta kaks modea hyväksymässä piilottaa niin ei oo ihan niin mielivaltaiselta vaikuttavaa menoa.

Ite tapauksesta sanosin että oishan ton potentiaalisen photoshop disasterin jotenki muutenkin mainita.

Ei voi maailma pyöriä vain mielensäpahoittajien ehdoilla, aina joku pahoittaa mielensä ihan mistä vaan.

Jos tää oli mulle niin toka flägi joista eka peruttiin naurettavana. Joo, ois varmaan voinu esittää asian erilailla. Mut aika herkkää on, mun mielestä jengi vois vittu kovistua eikä alistua.

Komp! Mitään ei saa sanoa!

Haluutko avata tätä lisää :thinking:

Avaa sää tää.