Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Otetaas tää hyvä neuvo tähän vielä :pray:

Huomasittehan myös että deskarin burgerimenusta löytyy keyboard shortcuts jos on totinen pöytäkonekäyttäjä :nerd_face: :fidget_spinner:

5 Likes

Mulla ainakin näyttäisi vanhoissa megatopikeissa aina heittävän oman viimeisimmän postauksen jälkeiseen postaukseen, mikä on tavallaan ihan loogista. Jos ei oo omaa poistausta topikissa niin sit taitaa heittää alkuun, jos siis sellainnen vanha topik, jossa en oo vielä käynyt uuden foorumin aikana.

En oikein tiedä tykkäänkö tykkäyksistä. Ku se salee vaikuttaa jengin postailuun ja sillai ku se numero näkyy siinä sitten. Ja kuka laitto. Ja kenelle ja kuka sai eniten ja saisinpa mä enemmän ja voiko järkkää tykkäysten perusteella ja tuleeko algoritmi, markkinoija ja bottiparvi

Tykkään kyl antaa positiivisia viboja jengille niiden kivoista viesteistä mut siihen riittäis et ne saadut tykkäykset näkyis vaa itellee tjt emt

Jee sydänmiä! :purple_heart::black_heart::green_heart:
Vähän kyl ujostuttaa. Saispa antaa salasydänmiä silleet et kukaan ei näkis kekä sen antoi.

7 Likes

:heart:

edit: spoiler-tagi näköjään ei toimi, täytyy enabloida plugari seuraavassa rebuildissa.

Täällä oli joku ratkaisu eli

spoiler

details, pitää olla rivitetty että toimii

joo siis toi spoiler-plugari on pikkasen nopeempi kun voi käyttää [spoiler] tagia ja tekee hauskan blurrin mutta molempi parempi.

edit: siistiä muuten että editoinnin kanssa koheltaminen lisää editointihistoriaa :smiley:

Mä oon nyt tosi kahden vaiheilla. Mobiilinäkymä iphonen safarilla vai työpöytänäkymä samaisessa alustassa. Mobiiliss häiritsee ihan helvetisti nuo avatarit etusivulla.

Tässä näin noita omia vanhoja M/O -ilmoja flagannut poistoon niin nyt tuli:

You’ve reached the maximum number of messages. Please wait 6 hours before trying again.

Vai oliks tää jo?

1 Like

Mua ei haittaisi vaikka näkymässä olisi kaksi avataria kunhan jostain näkee sen infon, kuka on ketjun aloittaja ja kuka viimeisin postaaja. Muutenhan tässä joutuu lukemaan kaiken kaikesta.

2 Likes

tässä taitaa olla sellainen homma että jos on hiljattain aktivoitu accountti niin vasta vuorokauden päästä raukeaa ylätason rajoitukset joita ei oikein pysty alle vuorokauteen laskemaan.

1 Like

laskeeko viestiketjujen poistaminen postcountteja tahoillaan myös?

1 Like

Site is under extreme load, search is disabled, try again later

vetikö joku uv-loicit kehiin rakettien sijasta

edit. suosikkitopsuunsa voi navigoida näemmä ihan vaan kirjoittamalla sen yksivaihde.net/t/* jos muistaa tarkan nimen

1 Like

Joo noi slugit rules

Osalta enemmän, osalta vähemmän…

1 Like

:heart: Hömistyksensekaiset kiitokset kun on niin hyvä ja toimiva, lisäksi tästä uudesta foorumialustasta löytää joka päivä yllättävän käteviä käytettävyyttä vauhdittavia ominaisuuksia.

7 Likes

Tää tuntuu välillä vähän turhan fiksulta edukseen ja ärsyttää kun tää tän konffiminen on välillä jotain transhumanistista foorumi-ideologiaa vastaan taistelua mut ytimessään käypä kapistus.

Vähän kaipaan ehkä topsujen sivutusta. Jotenkin helpompaa pysyä kärryillä missä menee jos lukee jotain megapitkää lankaa, mutta ehkä tähän tottuu kun muuten on niin diamondista :sparkles:

1 Like

Kuinkas tämä suoritetaan? En edes hiffannut että oli vastattu kun ei tä uus käyttöliittymä vielä ihan taitu :smiley:

Resetoidaanko tuo sun vanha acco muutes?