Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

kuinka monta tykkäystä vaaditaan, et saa sen editointinabulan vanhoihin postauksiinsa?

aloitelaatikkoon: ehkä tällänen on jo sumplittukin, mutta jos ei niin toivottavasti talkooporukalle löytyy jonkinlainen koronabonus bannerikassasta

Eli: eikö tule enää sillä tavalla näkyviin, että topicin otsikon perässä lukee aloittajan nimi? Kuten ennen vanhaa. Se vaikuttaa itellä tosi paljon siihen, miten kiinnostunut olen avaamaan uuden topicin.

4 Likes

veikkaan noin tuhatta, sit saat medium level power user statuksen.

On vähä darra mutta kaikki nämä jutut on työn alla enemmän tai vähemmän

3 Likes

Toiseen lankaan quotatessa ei tuu kirjoittajaa (pelkkä avatar) vaan vain sen orkkistopsun linkki tohon. Onko tää ominaisuus vai vika?

Tää on ominaisuus, possibly korjattavissa kyllä kun asia tuli esiin :thinking:

En mä tiedä onko toi huonokaan ominaisuus, kai se sisältö usein on tärkeämpää kuin kuka sen on kirjoittanut. Jos kirjoittaja saa kuitenkin ilmoituksen lainauksesta niin pysyy kärryillä että keskustelua siirretty toiseen topsuun.

Jees kiitosta uudistustyöstä itse kullekin säädylle. Hetki kai tässä menee totutellessa ulkoasuun, mutta kyllä se tästä. Sain viimein salasanankin kunnolla resetoitua vieläpä niin että uusi passu on omassa tiedossani :smiley:

No höh, eilen toimi ainakin hetken vanhojenkin mut nyt ei toimi ees uudempien viestien kanssa.

E. paitsi tätä pystyn editoimaan. joku aikalukko menny taas päälle?

Pari johtolankaa olis mitä lähteä seuraamaan jahka on semmoinen hyvä rauhallinen muutaman tunnin jakso elämässä ja janojuomat kylmässä. Haluisin ne vanhat kuvat tosi paljon näkösälle itsekin

1 Like

mikä toi timeri editointiin nyt sitten on? aivan liian lyhyt tällä hetkellä

vaihtoehtohan pidentämiselle on käytännössä sitten siis floodaus/uppailu kun jälkiajatuksia ilmenee

editointihistoria poistu kuitenkin? hyvä

helvetisti sementoituja typoja luvassa postauksiin myös tällä tavalla

Ninjaeditit jatkukoon :triumph:

voisi kysyä missä määrin ”ninjaeditointi” on ollut ikinä oikea ongelma foorumilla. koko termi vaikuttaa enää lähinnä joltain vaivaannuttavalta kiusausdiskurssilta niinku muutama muukin

muutamia hauskoja tilanteita muistan sen ansiosta, jotka näyttäytyy varmaan oudoilta retrospektiivistä lukevalle

systeemi ei ole optimaalinen, mutta mikä sit olisi?

Mua kiinnostaa toi vanhojen sörkkiminen lähinnä kuvalinkkien korjauksien, myyntilankojen edauksien yms. takia.

Sit taas ninjaeditoinnit vois näkyä vaikka kirjavalla comic sansilla.

1 Like

jep. rajoittamaton editoimismahdollisuus on ollut yksi foorumin mukavan ja viimeistellyn käyttökokemuksen suurimpia mahdollistajia. isompaa postausta ei ehdi täydentää ja korjata tälläsellä ajastimella.

seurauksena on chatillistyminen ja hirveen näköset postaukset.

mulle sopii tää lause kerrallaa floodaus kyl ei siinä mitää :smiley:

Jep, ehdit kuitenkin editoimaan tota ylempää viestiä pariin kertaan.

Joo siinä on vähän sekavasti päällekkäisiä aikaikkunoita: toi grace period minkä aikana saa tehdä jotain, ja sit erikseen ikkuna sille kuin kauan postaus pysyy editoitavana sen jälkeen. Sinne oli lipsahtanut jossain välissä 2 minuuttia mut panin sen nyt asentoon ikuisuus. Nyt pitäisi siis pystyä editoimaan vanhojakin viestejä kuten ennen vanhaan

2 Likes