Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Ei voi maailma pyöriä vain mielensäpahoittajien ehdoilla, aina joku pahoittaa mielensä ihan mistä vaan.

Jos tää oli mulle niin toka flägi joista eka peruttiin naurettavana. Joo, ois varmaan voinu esittää asian erilailla. Mut aika herkkää on, mun mielestä jengi vois vittu kovistua eikä alistua.

Komp! Mitään ei saa sanoa!

Haluutko avata tätä lisää :thinking:

Avaa sää tää.

Että jos jengi tykittelee vähän ajattelematta juttuja netissä ja forumisoftan automaatio piilottaa viestin yhden flagin jälkeen niin myös mun mielestä ne vois kovistua ja rauhassa kattoa miten se homma siitä lutviutuu ennenkuin alistuvat mahdollisille toksisille käytösmalleilleen.


Vähän aihetta sivuten, yritin taannoin kaivaa flagaykset viimeiseltä parilta kuukaudelta ja käydä läpi onko siellä kuinka paljon aiheettomia flagayksia, mutta itse ns. issues -valikko näytti tyhjää.

Pitää joskus paremmalla ajalla selvittää onko tohon jotain muuta keinoa kuin admin paneelin nappulat mutta toistaiseksi oon ollu siinä ymmärryksessä että osto/myynti-ilmoitusten “saa poistaa” -flagien lisäksi lähinnä kaikenlaiset ismit saavat flagia ja hideä. Voi olla että oon väärässäkin.

2 Likes

Huonosti toimii. Innoressa olevan postaajan nostamat topsut nousee, mutta sitä nostanutta viestiä ei näe → tulee selkäytimellä napsittua auki ketjuja, joista on jo lukenut kaiken mitä haluaisikin lukea. En siis enää käytä.

tää oliki täyttä paskaa, nyt kun desktopilla katoin niin muistin väärin ja kyllähän mä noita kattelin mobiililla läpi muutamankin sivun, ja siihen liittyen…

nyt kun tota listaa taas katteli niin tämmösiä on edelleenkin lopulta todella vähän. Kaikkiaan 128 flagaysta, tosta kyllä excel taikuri tekis jonkun tilastonkin että moniko flagi on kumottu tmv. :thinking:

välillä tulee jotain omasta mielestä kummallisia / mahdollisesti vahinkoflagayksia ja luultavasti ikuisesti tulee olemaan semmosia että on 50-50 oisko offtopic/inappropriate vai ei, mutta mun mielestä on parempi että viestejä flagataan kuin jätetään flagailematta.

mun pointti nyt kuitenkin on että lippuja tulee ja lippuja menee. ei niiden perusteella mitään rangaistuksia jaella, ja koitetaan räpeltää noita forumisoftan asetuksia sillai että epäselvissä tilanteissa ois mahdollista keskustella ilman että alkuperäinen syy keskustelulle katoaa :smiley:

Ja sanotaan nyt vielä että itehän olen flagattyja viestejä jättänyt näkyvillekin milloin nyt mistäkin syistä vaikka olisinkin flagayksen syyn kanssa samaa mieltä. Tää ei oo kauheen tarkkaa tiedettä.

1 Like

hyvä nosto, tehdääs tiketti.

Jos kyseessä on joku sellainen toba mikä ei kiinnosta ylipäätään niin topsunhan voi mutettaa.

Sit jos kyseessä oliskin muuten ok topsu mutta persona non grata postaa siihen niin sitten en kyllä tiiä mitä tuossa oikein voi tehdä :thinking:

1 Like

No näin se vähän on, mutta kyllä ainakin omalta osalta parantanut silti foorumikokemusta

No eipä tää omasta perspektiivistä oo iso ongelma, ennenki YV:llä pärjätty ilman ignoree.

1 Like

No siis mulle tuli pelkkä “flagged post removed by staff” eli en nyt tiä mitä hommaa tässä pitäs enää kattoo kun joku reipas lippukuntalainen ja mode on jo kattonu homman kaikkien puolesta.

Eikä toi nyt muutenkaan avannu oikein mitään. Mut ei kaikkee tarvii vääntää rautalankasta, silkasta vttuilusta, toisen sanojen vääristelemisestä sekä naurunalaiseksi saattamisesta(tai siis sen yrityksestä) tossa sun “komppauksessa” pohjimmiltaan kai toli kyse. Mut ei se mitään, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.

En oo koskaan sanonut, enkä koskaan sanois noin koska tollanen väite on täysin naurettava etenkin tässä kontekstissa. Mitä tahansa saa sanoa, eri asia mitä siitä seuraa.

Ja kun viittasin tuolla kovistumiseen vs. alistumiseen niin meinasin et erityisesti yliherkät mielensäpahoittajat vois kovistua niin kaikkien muiden ei tarvis alistua yliherkkään cancel/flägäys paskaan.

Ja siis aivan sama jos joku ei pidä jostain mun jutusta, tai ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää. En mäkään ymmärrä tai ees halua tai yritä ymmärtää kaikkee mut mä en oo silti flägäämässä teidän paskoja läppiä.

Tervetuloa tänne vänkäämään, käyttäjä @N00bieMcN00bface

Taidat olla uusi täällä.

1 Like

Mites tämä tehdään? Ja siis tarkoittanee ettei hyppää tonne uusimpiin?

Edit: eikun nyt joo osasin. Kiitos

Niin sille flagille oli näemmä softan mukaan moderaattorin toimesta pistetty ignorea, eli sitä sun viestiä ei kukaan katsonut deletoimisen arvoiseksi mutta automaatio koneoppiminen oli hoitanu homman silti. Voi myös olla että se vaan näytti viimeisen moderaattoritoiminnon, joka oli se kun itse kävin tuossa sen palauttamassa ja taisin itsekin samalla räpsiä ignore flag.

No sittenhän meitä on kaksi.

Sen tiedon valossa että sun viestejä on flagattu kolme ja yksi niistä on deletoitu, siinä missä niitä vastaavasti on liketetty 81 kertaa, näkisin ettei kukaan erityisesti karsasta tai ole ymmärtämättä sun juttuja, mutta…

Tämähän koskee myös sun viestejä ja niistä tehtäviä tulkintoja ja niistä johdettua keskustelua.

Eipä mulla muuta tähän, meen nyt jatkamaan sairastamista (ei kruunuvirus)

1 Like

Kiitos vaivannäöstä ja kärsivällisyydestä ym. Aikamoista taas yhen hassun viestin takia mut aina ei mahda kun pitää vääntää periaatteesta. :man_shrugging:

Pikaista paranemista, pidä lippu korkealla jne.

mitäs sää ny?

No ku sä jatkoit tätä metakeskustelua tuolla vaateketjussa, kun muut oli jo siirtynyt tänne asianmukaiseen ketjuun. Niin ajattelin vain toitovottaa tervetulleeksi oikealle areenalle.

Ei sen kummempaa.

2 Likes

no mut hyvä juttu kun selvensit mää kato aluks luulin ettet tajunnu mun joukkia siä (:

elekää lapset rakkaat kötiskö koko ajan :smiley: auringo paistaa ja eiksoo ihmeellistä, että foorumi hengittää 13(!) vuoden jälkeen ja vain kerran operoituna (sekä muutamalla väestönvaihdolla)

2 Likes