#YKSIJOULU - Pikkujoulut 2013! (7.12. Huilaamo, Suvilahti)

miesjuna tampereelta?

Oon messissä about 110% asenteella.

varolevy - 15:15, 27.9.2013 » miesjuna tampereelta?
Talvimiesjuna cowa.

Kuukausi aikaa pikkujouluihin ja talkooporukka kaipaisi paria vahvistusta.

1. Kokkisakki/kanttiinin kaverit. Koska olisi tarkoitus rillailla ja ottaa ruuasta aina pari euroo, tarvittaisiin muutama tyyppi pihtien varteen kääntelemään ja pari sisälle katsomaan tarjoilujen perään ja keräämään pennoset.

2. A/V-mekaanikko/DJ. Ne käppäiset stereot Huilaamosta löytyy, mutta voisihan sinne laittaa äänentoiston laadukkaamminkin, jos joltain löytyy tavarat ja taidot. Lisäksi videotykki haluttaisiin valjastaa BFF-sviittiin pyörittämään pääasiassa mun kypäräkameravideoita. Ja jos joku/jotkut haluu veivata musaa kuin skidi kofeissa, niin spotify-soittolistalle saa ilmottautua kilpailijaksi. paikalla taisi olla wlan, mut olikohan siihen salasanaa?

3. valot ja sisustus. Jos jotenkin paikkaan saatais vähän tunnelmallisempi athmosphääri, niin mikä ettei voitaisi vähän valaista ja koristellakin tilaa. Kuitenkin niin, ettei siivoamistaakka kasva liian suureksi.

4. loppusiivoajat. vuokraan kuuluu perussiivous, mut kyllä siellä pitää lähtiessä ja ehkä vähän seuraavana päivänäkin siivota paikkoja kuntoon.

Kiinnostukset voi ilmaista mulle PM:llä, niin katsotaan et milloin pidettäis seuraava järjestelytapaaminen.

Liecci nousee! Kuten ohjelma lupaa tiedossa myös tiukkaa älläri-kisailua.

Yleisön pyynnöstä OooGees esittää Monopolleycat V2! Painottakaa noppanne ja suudelkaa jäniksenkäpälää sillä kohta mennään!

Kai sitä voisi tulla tutustumaan.

THE GAME IS ON!!

Täytyy kai tulla yyteröimään meiniki. Ainakin juomaan kaljaa.

Tampereelta lähtee vissiin miesjuna, miten on Turun laita? Vai pitääkö tulla botskilla suoraan HKI.

Mikäs miesjuna. Pitäskö ottaa itekin pyörä mukaan kun 6.12. meen Helsinkiin ja jäädä sit pikkujouluihin 7.12.

Kyllä jonkunnäkönen delegaatio voitais Tampereelta lähettää. Jos yöpaikat järjestyy, mun autoon mahtuu 5 hlö pyörineen.

Kyl juna on aina kovin. Varsinkin opiskelijakortilla.

Ja nyt on tosiaan ällärit sellaiset,että hyvin ulkopaikkakuntalaisenakin tai vähän kokemusta omaavanakin pärjää kun osoitteet voi suunnilleen luntata ennakkoon kun vain perehtyy Helsinki-Monopoli -pelilautaan.
Kaikki siis vaan rohkeasti pyörät mukana tonteille. Sitä hauskempaa mitä enemmän pelaajia!

Ju-

huu!

entä jos ei ole vielä kesä? ovatko vain vähän käteen vedetyt seremoniahansikkaat vielä käytössä?

Missä on tavara-asema?

Postintaipaleella tietty

Mites toi " mene vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta" toimii? Ajamimen saattaapi jäädä mut juopottelu kiinnostaa 6/5.

Sörkas on kuulemma joku putka. Ja nokalla toinen.