#welhoretki Kurjenrahkan kansallispuistoon 6.12.2020 (Turku)

Teemu - 16:25, 6.11.2019 » Ajetaanko vaan, vai pitääkö rillailla ja pysähdellä maisemia kattelemaan paljonkin? Ajelu kiinnostaa, taukoilu ei.
kyl tää on lähtökohtasesti ollu social ride, eli ajetaan porukalla laavulle, grillaillaan vähän, juodaan vähän juomia ja sit takaspäin. viimeks ku olin mukana nii tais paluumatka edetä kahdessa ryhmässä, johtuen ainakin omien koipien kramppailuista ja muutenkin hitaasta vauhdista. toinen porukka ajeliki sit nopeemmin kotiin.

Varovainen ehkä. Mites kovaa vauhtia siellä ajetaan?
Ajokunto on vähän kysymysmerkki.

kiinnosta:
[X]rillailu
[X]rillailu
[X]paskanjauhanta
[X]soranrouhinta
[X]krampit&nyrjähdykset

ei kiinosta. virhe.
[X]keskinopeus

baader - 20:54, 6.11.2019 » Varovainen ehkä. Mites kovaa vauhtia siellä ajetaan? Ajokunto on vähän kysymysmerkki.
varmaa joku 20-25 km/h, tod näk lähempää 20km/h

täähän on pian taas
6.12. ilmeisesti semmoset 6 tuntia päivänvaloa

Tuleeks olemaan pitkospuita?

ite en kyl jaksa jäisiä pitkospuita 2 kilsaa tunkata :smiley:
mut voidaan tässä keskustella että mennäänkö lakjärven laavulle vai kurjenpesälle vai minne

https://www.luontoon.fi/documents/10550/989468/Kurjenrahka_fin.png

Kurjenpesä ja Rantapiha on aika täysiä yleensä vapaapäivinä, että lakjärvi vois olla parempi.

Forum Saunassa olis yleinen sauna perjantaisin 15-18
Järvelä ja Ispoinen olis kans auki 21 asti

pitäskö

kuulemani mukaan suurwelho myltsi duunais reitin, mut aika samaa rataa ku viime vuonnakin

pitäskö lähtö olla taas leninin patsaan luona? 9.30?

Eilen illalla oli yo. kartan alueen kuratiet mukavassa pintajäässä, ei upottanu lainkaan mut toisaalta kuolemanpelko jatkuvasti läsnä. Aika pienistä lämpötilan heittelyistä nyt kiinni ajomukavuus, pari astetta ku lämpenee ni keskarit tippuu viidellä

vanttera - 9:31, 26.11.2019 » Eilen illalla oli yo. kartan alueen kuratiet mukavassa pintajäässä, ei upottanu lainkaan mut toisaalta kuolemanpelko jatkuvasti läsnä. Aika pienistä lämpötilan heittelyistä nyt kiinni ajomukavuus, pari astetta ku lämpenee ni keskarit tippuu viidellä
oltiin viikko sit ajaa vahdolle ja siellä oli kyl aika kivasti mutaa. kelit kyl vaikuttaa aika paljon tähän ja koska on ollu näin paskaa viimeaikoina, niin luulen että itse ajopäivänä voi olla mutaralli/jäinen kuolemanpelko split 7"

noniin, perjantai näyttäs olevan +7 :smiley: joten mutaa tod näk luvassa

lähtö 9.30 leninin patsaalta
~100km ajoa, vauhti semmonen joviaali 20km/h
eväät, juomat ja valot messiin

hauskaa on ollu ainaki kaikki edelliset kerran, joten jos mietityttää, nii kannattaa tulla mukaan

ite ajattelin ottaa pikakahvia ja retkikeittimen messiin

Myötäisiä tuulia, itellä ottanut ranteen paraneminen sen verran takapakkia ettei uskalla lähteä.

Siinä ois reitti. Hyvin pitkälti sama kuin viime vuonna. Kaupassa voidaan pysähtyä Runosmäen k-marketissa. Yli-Maariasta Lakjärvelle ja takas on hiekkatietä ja pari ihan lyhyttä polkuisempaa pätkää, kaikki ajattevissa. Ei tarvitse maastopyörää, tosin tiet voi olla aika upottavassa kunnossa. Muutosehdotuksia otetaan vastaan jos oot joku salareittien suurwelho.

Lakjärvellä on hyvät tulipaikat yms. Kokkaillaan siellä rauhassa ja ajetaan takasin, lepposa tahti. Varmaan joku snadi säävaraus kyllä tälle jos tulee ihan kaatamalla vettä, mutta ainakaan nyt ei näytä kovin pahalta.

Koivulan dynamo - 22:05, 6.11.2019 » kiinnosta: [X]rillailu [X][i]rillailu[/i] [X]paskanjauhanta [X]soranrouhinta [X]krampit&nyrjähdykset ei kiinosta. virhe. [X]keskinopeus
inforest - 13:05, 7.12.2018 » https://farm5.staticflickr.com/4816/31276110387_eac98c4d7b_b.jpg

Mä joudun ehkä taas feidaamaan. Oon kärsinyt korvatulehduksesta. En muuten yhtään ihmettele että mua kiikutettiin lapsena lääkäriin keskellä yötä kun huusin tuskaani kurkku suorana.

Onneks tällä kertaa oli jäänyt panacodeja lääkekaappiin siitä kerrasta kun jäin rotkoineni auton alle :smiley:

voimia toipilaille

iteki rupesin nyt miettii että jaksaako lähtee sateessa ajelemaan, toivotaan nyt kuitenki että saderintama heikkenis. olis kurjaa katkaista monen vuoden perinne vesisateeseen.

^^ Itsekin kärsinyt aikuisiän korvatulehduskierteestä; kiitokset kuuluvat neanderthalilaisgeeneille.

Pikaista paranemista!

Minä ja suurwelho myltsi feidataan myös koska sateessa ajamista on tässä elämässä muutenkin liikaa. Pahoittelut kaikille. Katotaan jos saatais vaik loppiaisajelut tms.

meh