#welhoretki Kurjenrahkan kansallispuistoon 6.12.2020 (Turku)

Olenko ajoissa vai myöhässä Leninin patsaalla? 09:22

Joo vähä käynnistymisvaikeuksia

Hauskaa oli, kiitos ajoseuralle.

Piti lähtee Ahmalla liikenteeseen, mut aattelin että hiilikuitusella maantiepyörällä ja 32 mm semisliksuttimilla vois olla jännempää. Ja ihan hyvä valinta se olikin, joskin edes jonkunlaiset lokarintapaset olis voineet olla paikallaan.

Omistan tämän tärähtäneen kuvan nimimerkille asb:

https://img.aijaa.com/b/00996/14917235.jpg

Laitoin tänne mun ottamat kuvat ku oon atk-rajoitteinen atm

Mut tässä tää tärkein
https://live.staticflickr.com/65535/50686717278_55caa2f1d2_b.jpg20201206_125116 by Hai, on Flickr

alkuperäisestä tmar-nimimerkkisen patriootin järjestämästä VELHORETKI social ridestä on jo kohta vierähtäny viisi vuotta, eli puoli vuosikymmentä. tuli vaan eilen yöllä mieleen kun yritin nukkua.

joulukuussa vedetään taas…

3 Likes

Tässsä on kuva welhoretkeltä 5 vuotta sitten:

Ite olin liiikenteessä surly long haul truckerilla jossa edessä muistaakseni kaks tuumanen nokian w294 ja takana vittoria hyper voyager sliksi

3 Likes

Hyvä retki oli! Muistelin että olis ollu enempi lunta.

en ollut paikalla mutta hiukka hämmästelin että onpas vähän lunta.

sori Ville mut sä et ollu 2016 itsenäisyyspäivän welhoretkellä :—D se kuva mikä oli og topikissa oli köpin ottama kuva joltain helmikuiselta reissulta muistaakseni (vai olikohan sekin velhoretki), sillon oli paljon jengii mukana, mm. ale ja yung pyry

ah, extreme retki. kymmenen astetta pakkasta, maantiet aivan peilijäässä. itse ajoin WHEELER 26" trekking bikellä, jossa oli edessä runkovikainen continentalin maastorengas, joka varmasti edesauttoi pannutuscounterin kasvua. pannutin mm. niin että kaaduin ja osuin tatun takarenkaaseen etukiekkoon ja kaaduttiin siinä sit molemmat, mutta ei kuoltu. softshell takki ja varpaat aivan umpijäässä koska en tiennyt silloin pitkän matkan pyöräilystä mitään.

kuuleman mukaan rohkea kolmikko ajoi eilen kans kurjenrahkalle talvisodan hengessä ja @Hokkane Lake MX145-tossuja lämmiteltiin notskilla. _o7

Voin vahvistaa. 103km ja varpaat on edelleen tallessa.

:grinning::grinning::grinning::grinning:
Luulen olleeni kerran 6.12. retkellä mukana. Tai kahdesti. Tai sitten aika kultaa muistot.
3 vuoden päästä luultavasti väitän olleeni 5 kertaa mukana.

4 Likes

Jaha en ookaan hetkeen käyny Kurjenrahkalla, pitäskö taas 6.12.2022

2 Likes

Vois kiinnostaa

Rip Lenin-patsas.
Eipä ole muutamaan vuoteen tullut vedettyä itsenäisyyspäivänä. Ehkä pitäis vetää jos aikataulut yms natsaa.

E: kuvien perusteella olen näemmä vetänyt vuonna 2020.

Kiinnostaa ja jos lähtö tarpeeks aikasin ni vois jopa ihan melkeen lähteä!

ei sun tarvii valehdella meille, sä oot työtön, ei sulla oo menoja.

9.30 taidemuseon edestä, natsiravintolan vieressä ja on muuten lähellä myös edesmenneen turkulaisen kokoomuskansanedustajan kotitalo!

1 Like

mikä on tää turun natsiravintola

En tiedä taustoja tolle hellyttelynimelle mutta varmaanki Suomalainen Pohja.

Siellä oli pari vuotta sitten ihan oikeiden natsien kokoontuminen.

2 Likes