We Love Helsinki -kaupunkifestareille 1.8.-2.8.?

tuun rastipirkoks ja rasvajaakoks

Groupride is on, startti klo 21. Pyöräpaja siis ennen sitä 18-21.

Tulisko pari tyyppiä vielä mun, Kallen ja Tonin lisäks kääntämään jakoavainta?

facebook-event : Redirecting...

Mä aina luen groupriden groupPridenä. Sateenkaariliput mukaan.

Flunssa alkaa vähitellen hellittämään, niin lauantaina ollaan paikalla. Voisin ajella sieltä sisäpihalta vaikka tansseihin korjaamolle porukan mukana.

Ajattelin tulla paikalle niin kai sitä voisi samantien avustaa huollossakin (taidot tosin aika keskinkertaiset) :slight_smile:

^niin on mullakin, mut eipä kai tässä ole tarkoitus ryhtyä mihinkään pura-kokoa-polkupyörä -harjoituksiin?

“Asento! Polkupyörä… Pura!”
.
.
.
20 s myöhemmin

“Asento! Lepo! Asento! Polkupyörä… voitele ja kokoa!”

MrHat - 12:45, 28.7.2009 » "Asento! Polkupyörä... Pura!" . . . 20 s myöhemmin "Asento! Lepo! Asento! Polkupyörä... voitele ja kokoa!"
Hmm, jollain riittävän isolla rälläkällä voisikin mennä tuossa ajassa tuo purkaminen. Kokoaminen voisikin sit olla hieman haastavampaa.

Mä tuun kans mestoille jos vaan päästään lauantaiksi himaan pyöräretkeltä jonka piti alkaa eilen, mutta alkaakin vasta huomenna.

Voin ehkäpä tulla pumpailemaan kumeja ja öljyämään ketjuja. En mee kuitenkaan vannomaan vielä. :slight_smile:

Mun pikkusysteri esitti toiveen, että olis kiva jos teillä olisi 15-millinen jakoavain. Sen pitää vaihtaa polkimet, metalliset vanhojen rikkinisten muovisten tilalle, mutta siltä puuttuu oikean kokoinen jakoavain. Onnistunee?

Jee, nähdään!

-Anna

15-milliset on kyllä mukana :slight_smile:

Saisko päälukua?
Tällä hetkelä on neljä, ymmärsinkö oikein? tulkaatulkaa! Kivaa on varmasti!
Ruoan lisäksi korjaamon korjaajille on tarjolla nimi listaan avecin kera WLH-festaritansseihin Korjaamolle (hoh!) lauantai-iltana.

Bileistä lisää Facebookissa.

Hei ilmoittautukaa jotenkin yhteenvetävästi oikeilla nimillä, plz. mä en muuten pysy kärryillä. :slight_smile:

No perkele, mä tuun, ihan varmasti siis.

edit: Tän nimi oli sit niinkö Kaitsu. :slight_smile:

Sitova ilmoittautuminen myös multa.

ilmoittautuneet huoltajat:

Tuukka Ylä-Anttila
Kalle Boström
Toni Tiainen
Chae-chu / Kaitsu
Eiha

Niin nimi on Jesse.

Minäkin voisin tulla korjailemaan. Onko tarvetta vielä apukäsille? Entä työkaluille?

Porukka-ajoon nyt ainakin tulen.

Apukäsien tarve varmaan selviää lauantai-iltana kun nähdään, tuleeko 5 vai 500 huollettavaa tsygää… Mut mestoille vaan!

Työkaluista: Meitsi tuo oman pakin ja Kalle kai kans lupaili, mut tuskin niitä liikaa koskaan on? Mun valikoimasta puuttuu ainakin kartioavaimia, jos innostutaan “pikasäätämään” jonkun napaa kuten viimeks.

Jos jollain on mummisosaston varasisäkumeja, venttiileitä, v-jarrupaloja ja sellasta pientä niin niitä ois ehkä hyvä ottaa, niitä voi sit omakustannehintaan myydä jos jonkun pyörä tarvii.

Varautukaas myös toverit sadesäähän, koska erinäiset sään papit ovat sellaista manailleet. Nih.

Joo… Jos tulee vettä kaatamalla ni ei varmaan paljon korjailla. :confused: Toivotaan ettei!