Wapputwitter 2014

Duunin jälkeen hakemaan rungot ohjainlaakerin vaihdosta, sitten hatun etsiminen ja kamojen vaihto ja sitten siideriä naamaan!

Toivottavasti näen tänä vappuna mahdollisimman paljon näitä äärettömän perinteikkäitä datanomilakkeja:

lähihoitajillekin on oma lakkinsa /__
itse taidan pitäytyä ihan fillarilippiksissä vappunakin

Söin lounaaksi pinaattikeittoa, perunoita, perunasalaattia, makkaroita ja munkin. Aivan hyvä.

Kohta lakki päähän, cavat mukaan ja tansseihin Vallilaan!

Kai sulla on Munarkki tollanen lätsä? Tuun vetään tu(rpaan)psusta.

Onkohan alkossa vielä jallua

kuuntelee beastie boys ja juo sima

ja syö munkkia, ennen kaikkea

Kävin pyörähtään tampereella kattoo meiningit. Tupsulakeilta yllättävän paljon kommenttia pyörästä, eli huutoa toiselta puolen katua.

Jee. Vappu.

Toistaiseksi olen lähinnä äheltänyt rontatessa rojua ja roinaa roskikseen.
Nyt simaa ja sen sellaista. Sitten pyöräilyä. Ehkä Paimioon tai minne lie.
Sitten olisi kivaa jos olisi jotain kivaa. Eli Turku hoi!

Muuten ns. kalsarikännit. Mutta juhlavasti skumpalla.

Varmaan saunaa ja kaljaa illalla. Iltapäivä vois mennä kiipeillessä.

oulussaki sataa lunta, montakha teekkaria paleltuu kuoliaaksi

Npertj - 14:21, 30.4.2014 » oulussaki sataa lunta, montakha teekkaria paleltuu kuoliaaksi
Ei yhtään, jäänesto ftw.

Pyörä alle, olutta reppuun ja moikkailemaan moikattavia.

24 punasta koffia kaupasta

latela tvstä

Sienimake - 13:26, 30.4.2014 » Kai sulla on Munarkki tollanen lätsä? Tuun vetään tu(rpaan)psusta. Onkohan alkossa vielä jallua
Voin kertoa että ei ole. Jos joku tuntemani datanomi, lähihoitaja, muuten ammattikoulutettu tai trademoni tulee vastaan omassa valmistujais-/opiskelulakissaan niin työnnän sen tupsun perseeseeni ja leikin tuulikelloa siitä lakista roikkuen. Mun mielestä on jo siinä ja siinä, että muut kuin teekkarit käyttää ylipäänsä haalareita.

Tekis jo mieli olla ulkona.

Kai sitä vois käydä röökillä.

hjälvetti. reilu tunti töitä viel. sit olis neljä päivää vapaata blissssss…

Grillattavaa ja mikäli pyöräkauppa olisi ollut auki niin isompaa välitystä. Coffee raidōlla ja on jo aika kylmä.

Mukavata vaappua joka säädylle!

T: duunari

Duunarin juhla. Lakkipäät nauttikaa.