Vyölaukku topsandeeros

oho, toi klimppa vois kiinnostaa meikääki.

Ok, jos löyty jo vapaaehtoinen hoitamaan niin mulle kanssa.

Onko Mixed Worksiltä tilanneilla miten kauan mennyt että laukku on postiin / himaan pamahtanu?

t. kärsimätön nuori / kiire-kalevi

^Meidän kolmen vyölaukun tilauksessa tai mennä kaks viikkoa.

E: Paketti lähti 16.5. ja oli perillä 22.5.

oisko ensimmäisiä mietteitä jo?

teillä siis sunbird? ite kelasin et toi lark vois olla potentiaalinen mut olenkin hordaaja.

http://4.bp.blogspot.com/-fDTj2loBvHU/T2cbUgb1nrI/AAAAAAAAASc/WM6ZWyosYCk/s640/_MG_6855.jpg

Meikä laitto 6.6. tilauksen ineen, lähipäivinä vissiinkin siis odotettavissa.

e. Ja tuon Larkin tilasin.

ite oon ollut enemmän ku tyytyväinen. mulla ollut tää helmikuusta lähtien ja sinne mahtuu kaikki tarvittava eikä tunnu epämiellyttävältä täytenäkään. vyöosakaan ei löysty käytössä. sateella lokaritta ajaessa ei ole mennyt vedet läpi. 5/5 tähän asti. tosin olis parempi jos ei olis vetoketjua koska ne kuitenkin jossain vaiheessa hajoaa.

Tästä.

Tuo Mixed Worksin Sunbird on nyt pyörinyt lanteilla tai repussa siitä lähtien kun se miulle tuli.

http://farm8.staticflickr.com/7396/9069595751_d153b42289_z.jpg

Imee hyvin sisäänsä kaiken mitä lenkillä tarttee, paitsi pumpun. Se kyllä johtuu omasta pumppuvalinnasta, mutta asia paikkaantunee lähiaikoina. Kerran laitoin pumpun kuminauhalla vyölaukun päälle, U-lukon pesän reunaa vasten. Siinä se pysy ihan hyvin.

Muuten laukkuun menee kaikki mitä kuvassa näkyy, toki vähän vaihtelevalla kokoonpanolla. Lenkillä mukana sisuri, rengasmuovit, kuusiokolot, rahaa ja The Tool. Työmatkalla heitän vyölaukun työkalupussina reppuun.

Vyölaukku on ihan hyvä päällä. Vyötä saa kiristettyä ja löysättyä suht vaivattomasti lennosta. Välillä vasta tien päällä tajuaa, että eihän se näin oo hyvä.

Vyössä on miun mielestä tosin se huono puoli, että se on aika leveä. Tää tarkottaa sitä, ettei se istu samaan kohtaan kun oma vyö ja on välillä yksinkertaisesti liian leveä eli painaa. En vielä tiedä kumpi on parempi tapa pitää vyölaukkua, kireänä lanteilla vai länkkärityyliin roikkuen. Länkkärityylin miinukset huomaa sillon, kun lukko jää kiinni satulaan.

Oma väri on tuo harmaa. Livenä pikemminkin petrooli, mikä on miulle hyvä. Saman värinen on myös tuo noiden reppu mitä käytän.

Olikos jotain kimppaa vielä käynnissä?

^hirvee määrä työkaluja lenkillä;)

saisipa jo krnky vyökkist!

Mulla ei nyt sitten olekaan oikein käyttöä tuolle Mixed Worksin Sunbirdille eli jos sen joku haluaa ostaa itselleen, niin PM:ää tulemaan. Hintapyyntö mun mielestä sama mitä ite Mixed Worksilta, kyseessä on kuitenkin täysin käyttämätön tuote. :slight_smile:

Baicyclonin laukku ollut käytössä nyt noin viikon ja hyvältä vaikuttaa. U-lukko ei vaadi erillistä lenkkiä vaan pysyy kivasti laukun ja kropan välissä, aivan kuin normaalisti vyössä kantaisi. Lukko ei ole siis ongelma. Materiaali näyttää laadukkaalta kuten myös tikkaukset. Ainoa miinus on itse vyö, tai paremminkin sen kiristys. Ainakaan vielä en ole keksinyt keinoa jolla remmi pitäisi kireytensä, varsinkin kun painoa tulee lisää. Tällä hetkellä kiristäjinä laukun oman klipsin lisäksi pari kuminauhaa. Ehkä joku tarranauha auttaisi kyseiseen ongelmaan parhaiten. Tuo handlebar lisäosa on sitten vain pala remmiä kahdella naarasklipsillä. Ei siis mitään avaruustiedettä. En ole kokeillut, ja luulen ettei tule käyttöön jatkossakaan.

Hintaa laukulle tuli hiukan vajaa 40€ kun posteja tuli 12€, yksin kun tilasi. Toimitusaika oli reilun viikon. DHL hoiti kuljetuksen suomeen ja Itella siitä eteenpäin.

Peekakkonen larkista kommentteja kiitos.

Ei oo tippunut postista vieläkään, mw jäbät sano että venaa vielä pari päivää. Huomenna postiin kuumottaa.

dpstyles - 0:11, 26.6.2013 » Baicyclonin laukku ollut käytössä nyt noin viikon ja hyvältä vaikuttaa. U-lukko ei vaadi erillistä lenkkiä vaan pysyy kivasti laukun ja kropan välissä, aivan kuin normaalisti vyössä kantaisi. Lukko ei ole siis ongelma. Materiaali näyttää laadukkaalta kuten myös tikkaukset. Ainoa miinus on itse vyö, tai paremminkin sen kiristys. Ainakaan vielä en ole keksinyt keinoa jolla remmi pitäisi kireytensä, varsinkin kun painoa tulee lisää. Tällä hetkellä kiristäjinä laukun oman klipsin lisäksi pari kuminauhaa. Ehkä joku tarranauha auttaisi kyseiseen ongelmaan parhaiten. Tuo handlebar lisäosa on sitten vain pala remmiä kahdella naarasklipsillä. Ei siis mitään avaruustiedettä. En ole kokeillut, ja luulen ettei tule käyttöön jatkossakaan. Hintaa laukulle tuli hiukan vajaa 40€ kun posteja tuli 12€, yksin kun tilasi. Toimitusaika oli reilun viikon. DHL hoiti kuljetuksen suomeen ja Itella siitä eteenpäin.
Eilen sain omani, ja laukku on todella laadukas työnjäljeltään ja matskuiltaan. Mikä olennaisinta, laukku on riittävän iso, tonne taitaa mahtua esim. siksari kaljaa. Vanhaan chromen beltbagiin ei tuntunut koskaan mahtuvan puoletkaan mukaan "tarvitsemistani" asioista, mutta tähän heitin töihin lähtiessäni mm. pumpun mukaan, koska se kaiken muun pakatun tavaran jälkeen mahtui kyytiin. Vyöremmistä senverran, että totesin kiristyssysteemin ylittävän meikäläisen ymmärryksen. Kun en saanut vartin pähkäilyn jälkeen pysymään kireällä, otin koko sträpin pois ja vedin vain vyön kangasvyöllä lanteille. Toi mukana tuleva kiristysremmi vaikuttaa väärin kasatulta, ja suunnittelin sen syksyn pimeinä iltoina purkavani ja kasaavani oikeasti kiristyväksi, mutta mikäli paljastuu että joku oikeasti keksii kuinka tuo kiristyy (ja pitää kireytensä) niin jaa toki tietosi.

pitää nähdä… mulla oli taannoin yksi bagjackin vyölaukku, jossa oli melko jännä kiristyshommeli.

Mäkin sain tuon, ja aluksi vaikutti ufotieteeltä. Ilmeisesti vyöosassa oleva muovinen koukku/klipsi tuodaan haluttuun kohtaan, johon hyvin löystyvän lenkin pää koukataan. Ei jatkoon! Pitääpä tuota säätää paremmaksi.

Larkista fiilikset parin viikon käytön jälkeen; tonne uppoo kamaa yllättävän hyvin, sinne itseasiassa menee enemmän kamaa kun mitä on henkkoht mukava kantaa vyötäröllä. Päivittäinen roudaus koostuu seuraavista: lompakko, pari työkaluu, spadduaski, aurinkolasit ja lukko. Näiden kamojen lisäks tonne uppoo sillon tällön vielä yks olut. Vyön kiristyksen kanssa oli aluks vähän vaikeuksia, vauhdissa kiristäminen ei taida oikeen olla mahdollista mutta kun säädöt löytyy oikeiks niin aivan toimiva bägi. Matsku tuntuu jämptiltä ja pitää veden ulkona.

Arvosana 4/5, suosittelen.

Larkin tilasin kun kesähelteet ahdisti citizenin kanssa, eilen nappasin postista ja ensifiilikset (mulle tuli siis saman värinen kuin FF:n kuvassa)

  • koko on melko täydellinen, vetää sisäänsä perustarvittavat (avaimet/lompakko/puhelin/sisuri/rengasmuovit/muutaman työkalun/lukko) ja tilaa jää
  • ulkonäkö melko perfect, ei oo liian “hei mä oon vyölaukku”
  • materiaali tosi jees
  • tuntyy noilla kamoiolla vyötäröllä pätevältä ensirullailuilla testaten aka vyönleveys ja jämäkkyys sopiva
  • hinta oli kelpo

Oon nyt tullu siihen tulokseen et yö-laukku olis hyvä. Eli jos oot suunnitellu tilaavasi tai jos sulla on tarpeeton esim edellisellä sivulla esiteltyjä yö-laukkuja ni laita pm.