Vuoden 2014 parhaat ostokset

tästäkin on jo keskustelu

Mersu, isokoneinen farkku vanhan pienikoneisen sedanimesen tilalle. Mahtuu hordauksen tuotoksia kyytiin ja kerkiää sthääsheille ennen muita.

Vielä en tiiä mutta jos koko natsaa niin varmaan tänään hakemani rolleri. Niin paljon tullut kaikkea turhaa osaa ja runkoo osteltua tänä vuonna että tää taitaa olla oikeasti järkevä peli.

Mikä vittu on deep throat cup?

Taitaa olla ratapyörät ja niihin liittyvä speksaus. Vaihde-Giubilatostakin on ihan hyvät fiilikset. Niin ja ne Gazellet kans.

Rapha vihreät gloves. Keväällä Raret on evilbay

ununu - 17:56, 31.12.2014 » tästäkin on jo [keskustelu](https://www.yksivaihde.net/old/2168)
Dude. Tän takii oot mun foorumi broidi ja nuolen sun persettä. Huutonaurut.

EDIT: ai niin, CBT

Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » Mikä vittu on deep throat cup?
New adult concept. Siinähän lukee.
Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » Mikä vittu on deep throat cup?
Deep throat cup = syväkurkkuastia. Syväkurkku on Watergate-skandaalin myötä syntynyt nimitys tietoa nimettömästi vuotavalle henkilölle (joskus jopa vasikalle) tai yleisemmin sisäpiirin tietolähteelle. Syväkurkkuastia on väline, jolla voi välittää tietoa nimettomänä eteenpäin haluamilleen kohteille luotettavasti. Suosittelen.

Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » deep throat cup?
Vai oliks tää sittenkin munarkin ja ununun yhtestyössä järkkäämä älläri-cup?
Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » Mikä vittu on deep throat cup?
jos sä tiedät mikä on deep throat ni ton lopun voi ehkä päätellä

tää palsta kyl pilaa sut

Sebu ja täyspitkät lokarit

-charge plug racer, eka “järkevä” pyöräni
-brooks b17, parhaiten hanuriani hivelevä satula toistaiseksi
-woolpowerin merinokauluri
-haglöfs boa -takki
-white industriesin vapaaratas
-hikipajan reppu
-giro privateer

Tulipas epäilyttävän pitkä lista.

FF - 19:13, 31.12.2014 »
Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » Mikä vittu on deep throat cup?
jos sä tiedät mikä on deep throat ni ton lopun voi ehkä päätellä tää palsta kyl pilaa sut
Foorumi aiheuttaa loppuelämän traumoja.

Mä en tiedä oonko viaton vai pilalla, mutta mä en saa kauhean helpolla yhdistettyä deep throatia ja cupia. Cup yhdistyy johonkin muuhun kyllä…

nysimum - 20:17, 31.12.2014 » Mä en tiedä oonko viaton vai pilalla, mutta mä en saa kauhean helpolla yhdistettyä deep throatia ja cupia. Cup yhdistyy johonkin muuhun kyllä...
Saattaa olla että tuonne laitteeseen laitetaan sukupuolielin.

Voi sua. Sulla on niin paljon opittavaa kommunikaation saralla. Onneksi on vuosiakin paljon edessä.

Mutta aihetta olen pähkinyt siltä kannalta, että kehtaanko väittää toissapäivänä ostettua vuoden parhaaksi, mutta näin se on.

Eihan vanha 1986 Nishiki Road Master. Ennen osattiin tehdä asioita. Tuure tietäisi mistä puhun.

Gitane-ratarunko ja Pro Chrome-stemmi

Munarkki - 18:51, 31.12.2014 »
Iikeli - 18:19, 31.12.2014 » Mikä vittu on deep throat cup?
Deep throat cup = syväkurkkuastia. Syväkurkku on Watergate-skandaalin myötä syntynyt nimitys tietoa nimettömästi vuotavalle henkilölle (joskus jopa vasikalle) tai yleisemmin sisäpiirin tietolähteelle. Syväkurkkuastia on väline, jolla voi välittää tietoa nimettomänä eteenpäin haluamilleen kohteille luotettavasti. Suosittelen.
Ei se aina toimi. Clintonillakin oli syväkurkku, mutta se lörpötteli.

Leopardiin siannahkaa: