VS-END OF DAYS

Siis voiko gravel pyörällä ajaa muulla tavoin

3 Likes

Sori mä en keksi mitään nokkelaa😅

1 Like

näin gravel pyörää omistamattomana pyörän omistajana olen iloinen, että myös ilman gravel pyörää voi osallistua.

erittäin paljon samoilla linjoilla. tuli ihan sellanen lämmin olo, että mitäs jos sittenkin yrittäis saada vapaata ko. päivälle.

3 Likes

Tätä vois kyl aatella. Jos ei sada :melting_face:.

1 Like

Ehdottomasti. Tilataan Jimiltä hyvät säät.
Ja täähän ei ole erityisesti graveleventti. Kaikki lihasvoiman liikkuva pyöräilykalusto on tervetullutta.
Hienoa olis nähdä fiksikuskeja Sijalon lisäksi. Saattaa olla, että tiedossa on vaikka muumitikkari maaliviivalla, jos vedät fixed gear.

3 Likes

Siis niin messissä. Fixed gear always and förevör.

7 Likes

Voi hemmetti olin jo tulossa, mut Euroviisut samaan aikaan :weary:

2 Likes

Tuu ajaa, mennään sit meille kattoo?

1 Like

cha cha chata koko päivä ja sit vähän illalla lisää. varovainen kiinnostus kyllä end of daysille! näkyyköhä daily newsissä? rollerilla foh sure

9 Likes

Nonnih. Arvasin että toukokuun kuumina viikonloppuina ei voi selvitä ilman tupla buukkausta!
Mutta hei ihan hyvin voit kattoo pyöräillessä Areenasta Euroviisuja. Ja sit saunan päätyttyä Dailyyn.

1 Like

Harmi homma! Ajamaan ja saunomaankin ehtii kyllä hyvin ennen viisulähetyksen alkua. Jos kiinnostusta on ni pystytetään studio saunalle.

4 Likes

Onnistuuhan manifestin nouto vähän myöhässäkin? Ei oikein huvittaisi tulla tuntikaupalla etuajassakaan, ja VR ei oikein parempiakaan vaihtoehtoja tarjoa…

1 Like

Miten paljon myöhässä? Jos monella sama tilanne niin lähtöaika ei oo kiveen hakattu ja voidaan siirtää jos vaikka moni on tulossa samalla junalla jostain.

1 Like

Aikataulun mukaan 10:25 Kupittaalla ja mitä siitä nyt ajaa täysii lähtöpaikalle.

Mutta siis ei minun puolestani tämän takia tarvitse/kannata aikoja siirtää, sitä paitsi paluukyytikin muuttuu kurpitsaksi jo vähän ennen ysiä.

1 Like

Älläreiden aloitusaikaa muokattu 1.postaukseen.
Sopii paremmin junailijoille.

6 Likes

Ei hitto, ei saatana! Manifesticounter: 7?!

5 Likes

Paperiteollisuus kiittää eiku mitä

2 Likes


Käytiin taas kattelemassa vähä Rasteja Varsinais-Suomen keväässä.
Sauna on myös varattu. Hyvältä näyttää!
Tässä on vielä 5 viikkoa aikaa verrytellä koipia V-S end of dayssia varten.

3 Likes

NightRide-skene edustusta tulossa myös paikalle, oli halvat junaliput ku osti ajoissa! Nähdään sitte muitten Hesoista tulevien kannsa aamulla raflavaunussa :coffee:

7 Likes

proper/kunnollista

2 Likes