Vörös Október Alleycat - "punaisen lokakuun kujakissa". Kuvia!

Morjens,

Täällä Budapestissa järkätään lauantaina 6.11 hyväntekeväisyys-alleycat, aiheena “sen punaisen liejun uhrit” - eli osallistuminen ei maksa mitään, mutta jos joku jotain maksaa tuotto menee suoraan uhreille (pari yksivaihdeaktiivia täältä on kotoisin ko. mutakylästä, ja järjestävät siis nämä kinkerit. Tunnen kaverit vielä henk.koht joten uskoisin että rahat jopa ihan oikeasti päätyvät sinne minne mainostavat).

Tuosta voi yrittää Google Translaten kanssa saada jotain selkoa:

Niin kuin linkin osoitteesta voi päätellä, veljeskansan kiinteävälitteisten ystävät ovat siis asialla :smiley:

Minä jakelen yhdellä checkpointilla osallistujille yksivaihde.net & krnky.com -tarroja, ja omistani pistän muutaman kympin osallistumismaksua.

Joten, jos on kiinnostusta osallistua etänä, pistäkää vaikka ilmoitus tänne + privaviestiä mulle. Tai, jos vaikka vahingossa satutte olemaan paikan päällä. Muutamalle saan järkättyä fillarin ja majapaikan riippuen tietty tungoksesta…

Oma mielipiteeni on, että kaikki osallistumismaksut pistetään yhteen nippuun ja osallistutaan yhtenä yksivaihde.net-entiteettinä, osallistui sitten etänä tai livenä. Eurolla saa täällä 35 sämpylää kaupasta, eli ei sen osallistumismaksun tarvi mitään hirveitä olla.

Kuvarapsaa tulee tähän samaan threadiin kunhan tapahtuma on pidetty.

jokainen pistää muutaman euron niin saadaan budapestista tai siitä mutakylästä Yksivaihteen ystävyykaupunki. Maailmoja syleilevä meininki.

Gyl mää ainakin etänä osallistun. Mites se onnistuu helpoiten?

hieno ajatus! voisin tukea tätä etänä. miten onnistuu? yksivaihde mukana hyväntekeväisyydessä - hyvä hyvä!

Onnistuu ehkä parhaiten niin että laitatte mulle pm:ää. Tähän mennessä 1 osallistuja (minä).

dedlaini olis varmaan lauantaina klo 12:00

No niin, nyt olis jo yhteensä kaks kaveria, kiitoksia vaan, henri p!! Koitan saada pinnakortit tms silppua kaikille osallistuneille. Jälkikäteenkin toki onnistuu, voin myydä ylimääräiset kortit vaikka eurolla kipale.

…etätukeminen kiinnosta; laitoin peetä-ämmää

3 :smiley:

No niin, 4 yhteensä ja enää ei ehdi mukaan. Meikäläinen lähtee tästä kohtapuoliin pankkiautomaatin kautta tapahtumapaikalle. Kuvia tulee illalla tai huomenissa.

K

Kuvia:
Vörös Október Alleycat

Photostreamissa on sitten vielä lisää.

Pinnakortteja tuli rohmuttua jonkin verran. Pari per osallistuja. Laitan tulemaan postissa kunhan palaan Suomeen eli joulukuussa.

Pottiin laitoin 30000 HUF.