Voi veljet, missä lienet (myytyjä runkoja).

loistavaa - kovaa ajoa vaan!

Pyöräharrastukseni nykyisessä muodossaan alkoi vuonna 2007 kun kaivoin kellarista joskus 1990-luvun puolenvälin jälkeen ostamani Tunturi Kayapon, purin osiin, puhallutin ja maalautin Tattarisuolla, metskasin kaiken maailman ysäriosia ja kasasin siitä sinkulan. Monien vaiheiden jälkeen myin pyörän pois yhdelle duunitutun tutulle, oliskohan ollu 2015 tms…

Erikoiset sattumat ovat johtaneet lopulta siihen että nimenomainen Kayapon runkosetti on palaamassa takaisin kotiin lahiaikoina. Mikäli siis kaikki menee hyvin ja juuri tällä hetkellä tuntuu siltä että menee!

9 Likes

“Pääasia notta oot pitäny rehellisyytes. Tervetuloa takaasin.”

https://u.cubeupload.com/Konsta/DzdpIj.jpeg

Kiitos, da3bal! Kiitos, joonas.k!

13 Likes

4 Likes


4 Likes

Onkos jollain Milwaukee Bruiser tallissa? AMA: Milwaukee Bruiser (sold)

Taitaa olla mulla poolopyöränä nowdays. Teki koukkauksen Oulussa/Kokkolassa/tms(?) mistä kotiutin.

1 Like

Bruiserista onkin luonteva jatkaa huhuilemalla All City Defwishin perään: missä päin nykyään sijaitsee? Oli huikee ympärivuotispyörä itäsuomalaisessa kaupungissa back inna (better) days.

image


edit. Teatterityöpaineista irtaantuminen vetämällä brakeless fixed auraamattomia talvisia ulkoiluväyliä lumimyrskyn jälkeen 6/5.

15 Likes

Joskus on parempi ettei tiedä. Näin vanhan Bernardini myynnissä, iso reikä satulaputkessa. Tää oli tosi nätti pyörä.

rizzlafit :smiley:

Myin kesällä 21 vielä Maunulassa asuessani jollekin halvalla pienen Marin Muir Woodsin runkosettinä neonsplatter-värityksellä, vastaava kuin kuvassa

Kadun tän myymistä, eli jos ostaja lukee tän, myy mulle takas :face_holding_back_tears:

Esim tää (vaikka onkin 98); elämää nähnyt oli runko jo myyntihetkellä, onkohan enää elossa - vaikkei tästä nyt niin montaa vuotta oo. TB-keula oli priimaa, ylimaalattu kylläkin…

Jos on vailla käyttöä, vaikka vain rujo runko (+ kaapelin ohjuri istuinputkeen), niin laitatko pls yyveetä tai p451(piste)4(piste)p(ät)gmail(piste)com

T: Epätoivoinen

PS. Ei oo pakko Pösöä ottaa vaihdossa…

Ostin ton muistaakseni sulta ja sittemmin palannut pk-seudulle (foorumilaiselle)

1 Like

Myit mulle tämän, mutta olen myynyt sen eteenpäin muistaakseni Helsingin Alppilaan. Jos löydän ostajan tiedot vielä jostain, voin koittaa kysyä häneltä, kiinnostaako myydä tuo pois.

Huonolaatuinen kuva, mutta tältä näytti kun oli minulla.

1 Like

Missähän mun wanha kermanvärinen steamroller menee :thinking:

Jos en ihan väärin muista, tuli myytyä se jollekulle Turkuun. Meilien tai yksityisviestien läpi kahlaaminen ei antanut niin minkäännäköistä vihjettä.

Ainoa pyörä, jonka myymistä oon säännöllisesti katunut. Oikea ratkaisu olisi ollut viedä se mökille niin ei tarttisi aina roudata sinne käyttistä mukaan :frowning_face:

_MG_0048 by Fedja Kamari, on Flickr

</3

toki myös voi veljet, myytyjä stemmejä. Hieno internet-fitti, kaikki oikein näkyvää tolpan pituutta, fiddysix-runkokokoa jne myöten. nyyh…

19 Likes

^ymmärrän harmituksen. Estetiikan puolesta aivan täydellinen fixed gear.

1 Like

Hitto kui maukas

1 Like

Bob Jacksoneista tuli mieleen kaksi asiaa.

  1. Vois taas omistaa Bob Jacksonin
  2. Missäs tää mun vanha audax luuraa nykyään?

Mummielest nykyinen omistaja vois myydä tän Fedjalle :slight_smile:

3 Likes

Tätä mietin… jollekin fiksulle ja hyvälle tyypille sen aikoinaan myin ensimmäiseksi fiksiksi, vaan en ole enää ihan varma enää kenelle ja mistä mahd. kaverin tavoittaisi nykyään. Liekö Oulussa?

1 Like