VMP (valita mun Pelagosta): Parts-bin Sibbo

Nurkissani lojui foorumilta ajat sitten hommaamani Pelago Sibbo -runko, jonka olin jo aikeissa myydä. Päätin kuitenkin testata, että olisiko elämässäni tilaa SSCX-tyyppiselle fillarille ja tein sitten tällaisen parts-bin kasauksen jämäosista.

Pakko todeta, että Sibbon geometria on hauska, eli sopivan eloisa, ja runko kevyt. Ja onhan sinkulalla kiva ajella vaihteen vuoksi. Jos tämä jää, niin vähän pidempi välitys ja parempi satula tulisi kysymykseen.

• runko: Pelago Sibbo 53 (vaakadropeilla)
  • kiekot: edessä CdF:n stokkikiekko, takana shimpan navan ympärille kokoamani
  • renkaat: WTB riddler 37mm
  • kammet: Sugino Messenger ja Velosolon ratas
  • ohjaamo: Deda zero 46cm droppi, Sramin kahvat
  • jarrut: TRP spyre
  • tolppa: Zipp
  • satula: digitaalistaktisesti maastoutettu Charge Spoon, jota viholliseni eivät voi nähdä

Ihan liian kova noin anteeksipyytävälle introlle.
(Koska pyydettiin valittamaan)

Aivan liian järkevä pyörä ollakseen noin hyvännäköinen. Tosi hyvä kasaus. Ihan oikeesti.

Joo mäki valitan vaan koska Okw:n kanssa samaa mieltä. Kirkkaat pinnat takana pitää parts bin lippua korkealla kun sitä ei muusta oikein arvais. Esteettinen toi korkea mvttamvsta speisseri stemmin päällä.

Ainoo oikee kriitinen kysymys on että onko dropeilla mukava ajaa kun niiden päät jää tollee vähän eteen? Mun mielestä deda rhm on tosi kivan mallinen taivutus, kunhan tanko ei sojota pystyssä.

https://i.ibb.co/CBQsz2H/DSC4472.jpgOikeesti tää kuva. Niin taktinen että kauhistuttaa

Ohjaamosta puheen ollen, tankoteippi ei ole kieputettu symmetrisesti.

Tartsi liian korkealla ja liian edessä. Liian vähän noitien violettia, nopeinta punaista tai tarroi. Kylmän väriset kuvat. Ei vesuriholsteria. Heijastimet ja pirikello ehkä puuttuu. Mahdollisesti keksin myöhemmin lisää valitettavaa jos oikein keskityn.

Vaihteet puuttuu. Vaijerijarruilla ei pysty enään ajaan vuonna 2020. Pelagon tartsi on surkea letku ja käyttökelvoton

Valittelen tässä nyt ääneen sitä että oma parts bini ei tuota yhtä hyviä kasauksia hitto

noi spyret on kyllä sellaset veijarit että joka toinen päivä toimii ja joka neljäs päivä neljää kymppiä taksin kylkeen.

Miks täs ei oo vaihteita.

Miks mulla ei o tämmöstä?

Ei muuta valittamista.

Liian keskiluokkainen parts bini.

Ihan epäreilua tällainen kasaaminen, kun itse päädyn paljon huonompaan vaikka yrittäisin parempaan.

Charge spoon on tosi ruma ja camokuosi ei sovi mihinkään

Edit. Mutta satulaa lukuunottamatta oikeasti tosi hieno.

happo-orgiat - 19:17, 29.3.2020 » Valittelen tässä nyt ääneen sitä että oma parts bini ei tuota yhtä hyviä kasauksia hitto
Tää, upea pyörä!
Luukas - 19:54, 29.3.2020 » Charge spoon on tosi ruma ja camokuosi ei sovi mihinkään Edit. Mutta satulaa lukuunottamatta oikeasti tosi hieno.
Charge Spoonis ei [i]mitään muuta vikaa, [/i]kuin se että se ei ole Charge Knife.

Ihan liian hyvä ollakseen partsbin. Kuka ajaa vuonna 2020 ilman satulaa?

Like

Takanavan speksit kiinnostaa koska syyt

Juu eihän tässä ole muuta moitittavaa kuin jarrut joista kärsin itsekin päivittäin.

Spyreihin auttaa kun purkaa ne (helppo puolen tunnin homma, googleen trp spyre overhaul) ja lisää palojen säätöruuveihin jotain mietoa kierrelukitetta. Siinä on tyyppivika että palat saattaa lähteä peruuttelemaan säädöissään pitkään jarruttaessa, joten kantsii pitää huolta että lukite on sen verran freesiä että säätöruuvit pysyy tiukassa