Vivalo Special "Kultainen sudenkorento"

edelleen siistin rosonen, erottuu näiden silosten kaupunkifiksien joukosta edukseen!

tää on tosiaan tällä hetkellä ainoa ajokuntonen pyörä (kuudesta pyörästä?) ja ei niillä muilla tee kauheesti mieli ajella. tällä ajettiin mm. keväällä joka arkipäivä koulumatkacrossia espoon keskuspuistossa jään ja loskan ja kivimurskan seassa =)

kyllä, aika rotta njs-setiksi. mutta ajettavaksihan nämä on tehty.

Tää on kyllä pistäny silmään muutaman kerran viimesen kuukauden aikana. Rungon väri on erityisen hieno ja mukavasti kulunut.

syys-setup @pärnu

Paska lentää mutta hyvältä näyttää. Kiva nähdä päivitettyjä fotoja, vaikkei ne kyllä tee oikeutta pyörälle livetarkasteluun verrattuna. Oletko tullut järkiisi ja päättänyt pitää rungon?

waldemaar - 17:45, 20.10.2011 » Paska lentää mutta hyvältä näyttää. Kiva nähdä päivitettyjä fotoja, vaikkei ne kyllä tee oikeutta pyörälle livetarkasteluun verrattuna. Oletko tullut järkiisi ja päättänyt pitää rungon?
sopiva uusi runko on kokoajan etsinnässä, saattaa tietty olla että pidän tänkin. ajoasentoa en vaan oo ikinä saanut täydellisesti natsaamaan ja penkki hiertää eli ei pysty oikeen "pitkiä" matkoja ajamaan. miltei päivittäisellä 18+18 kilsan ajolla nivuset alkaa hajoilla pitemmän päälle. hämeenlinnaan polkemisesta puhumattakaan.

ei pitäis olla kauheen väärän kokonen, toisaalta mun bianchi pista esim oli 55x55 ja sen kanssa ei ikinä mitään ongelmia. geometria näissä molemmissa taitaa olla suht tiukan rataisa

todnäk syinä on hieman liian pieni runko, geo ei tarkoitettu monen tunnin ajoihin, aina painava laukku selässä ja ilman pyöräilyhousuja tottakai

Nuo kiekot kävisi kyllä kuin nenä päähän tuohon mun mustaan Gan Welliin.

penkin saa aina vaihdettua!

vois menn’ rainbow sparkle jo yli. en kyl tiia voikse menna yli :smiley:

kokeiltu jotai 5 eri penkkia nyt…

ei voi mennä. gripitkin on jo glitteriä=) Täälläkin viides satula menossa.

KAshimax aero?
-mulla on yks rikkinäinen jos kiinnosta. sillä voi ajaa ja se on NJS

suurimman osan ajasta mul on ollu viininpunanen aero kiinni. edellisessä pyörässä se oli mukava, tässä ei. uudet custom-tilattavat $$$ kashimax aerot ei muuten oo njs! en tiedä mixi. joku pantteri tai seeprakuosi kyl himottais

Eiks oo glitter kuosia?

Pantterisatula FTW!

ekaa postauksee päivitetty kevätsetup. ei oo kesä ihan viel. sit jotai uutta taas

Oon tän nyt kolmesti nähny livenä ja unohtanu kommentoida. Todella hieno peli! Eksyin katsomaan keirin runkoja katsellessani tätä. Loistavaa että täyspäiväisessä käytössä, en ymmärrä miten en oo nähnyt tätä kun olet koulussa 300m päässä himasta, jokatapauksessa todellinen kultainen sudenkorento :slight_smile:

en tykkaa tosta valkosesta kumista, mut hotstuff
mustat satulatolpat on kyl munmielesta kokoajan siistempia

kesä 2012

mäkin haluun hiilarispoket joilla voin ajaa metsissä!