vittu et vedän fiksil tänään

ajai olipas tänään vetämistä! vihdintietä kotiinpäin fillaroidessa mut ohitti joku kolmen nuoren ja (anteeksi kun sanon tälleen) vähän leuhkan maantiepyöräilijän porukka. sit ohittamisen jälkeen ottivat semmosen “he kävelivät kadulla rinnakkain / niin että vastaantulijat joutuivat väistämään” muodostelman ja siinä sit kolmikko polki ja jutteli mukavia.

no mä sit vähän tästä sytyin ja panin kierroksia kampiin. tyypit oli ihastuttavan tyrmistyneen näkösiä kun meitsi rottasella viiksitankopyörällä roikku helposti imussa ja nautiskeli ilmanvastuksen puutteesta. moneen kertaan kattelivat taakse että siinäkö se vielä on, ja mä tyytyväisenä virnistelin vaan.

15 Likes

Ostin steamrollerin.

Laitatutin rattaan kiinni Pyörien pyörässä.

Ajoin ekat 15 km fiksillä ikinä.

Vittu et tää on siistiä!

28 Likes

pitkästä aikaa maastofiksillä. jarrun vois kyllä laittaa, niin uskaltais vähän isommistakin laskuista.

no on on!

8 Likes

:heart:Ekat fixiajot koskaan? Oon ite siitä sanonu et tuntuu ku ois oppinu pyöräilemään uudestaan, ja se on kyllä hiano tunne.

4 Likes

tykitin sienestämään, olin voitokas, join kaks biusaa, tykitin noukkii alepan rogesta tiun kananmunia, neljä kolmioleipää, perunoita, viinirypäleitä, hampurilaissämpylöitä ja ruisleipää ja sit ostin kaikkee siistii kaupasta ja sit runttasin putkelta auton kiinni ylämäessä.

6 Likes

Tänää lähti jumalauta tokaa kertaa tänä vuonna!

Ja samalla postailee ekaa kertaa varmaan viiteen vuoteen.

8 Likes

Vidu et berskassa kova vetää kun ei tässä suolle rakennetussa kylässä oo mäen mäkee. Ei paljo 30c ja pikku krappe haittaa kun pyörä polkee itteensä.

4 Likes