vittu et vedän fiksil tänään

Ekaa kertaa kolmeen kuukauteen kiintee alla, kävin tunnustelemas vähä jo osittain putsattuja katuja. Ai vittu et tuli vetofiilikset

E: Kävin vetämäs, hyvä fiilis

5 Likes

Ekaa kertaa kymmeneen vuoteen vedin bullisfiksillä. Ekaa kertaa jarruttomalla bullisfiksillä koskaan. Totesin, että satula oli liian takakenossa, välitykset oli liian lyhyet ja pahalta tuntu vaikka nopeus olikin riittävä.

6 Likes

kunnon aurinkoiset hiekoitussepeliwhipskid-festivaalit katupölyssä kyllä. Joku koiranomistajakin pelästy kun yhtäkkiä vedin sivuttain raahautuu alamäkeen ku sen koira lähti juoksee ajolinjan poikki. Sano et tilanne on kyl hallussa ja totesin et “kyllähän sitä nyt pitää olla vähän eloa kaupungissa” tms.

2 Likes

Vedin, shortseis ja ilman hanskoi, oli ihanaa olla vähä nakuna.

7 Likes

Vähänkö vittu vedin farkut jalas sateessa vastatuuleen. Remmien alta pysy kuivana.

Jätin kans taakseni yhen hassun vaihdepyöräilijän jolla oli liian kireät vaatteet Viikin jätemäessä

2 Likes

Tänää vedetää. Lähtö 21:00 dallapesta. Edetään chilliä vauhtia ja maali, mikäs muu kuin mäkikupla.

2 Likes

Tänään vedetään fiksi kellarista ja hyvää apaa jääkaapista. Maanantaina vedellään si fiksillä, kun tää vlopun takatalvi sulaa pois.

Olin merkinnyt kalenteriini ajohommia illaksi, mutta saas nähdä…

Tätä topikkia lueskellessa tuli ajatus et pitäsköhän se pitkästä aikaa päästää Whiten vapari lepäämään vähäks aikaa ja laittaa tilalle ihan oikee fiksikiekko. Vielä ku just vaihdoin siihen ihan uuden kehänkin, vois ottaa samalla takajarrun pois ettei tuu kulutettua jarrupintaa.

Edessähän mulla on se “Trust me im a mechanic” setup eli 26" vähä viilattu jousto-Reba ja 28" kiekko + 30mm sliksit :slight_smile:

Voin sanoo et mikää ei oo niin ihanaa ku pommittaa etujousitetulla fiksillä!

9 Likes

Kyllä mä nyt meinaan lähteä sotkemaan tonne. Ja ainahan sitä voi kanniskella pyörää hangessa, jos ei muuten pääse.

2 Likes

No vedettiin.

4 Likes

Jäi ottamatta kuva, tajuan.

Tänään, vedän ahh! Turussa on kesä.

5 Likes

Mä vedin kans! Oli vaan ihan liikaa päällä kun lähin aamun sumussa vetään, mut muuten oli aivan just eikä melkeen.

Vedin ja oli niin lämmin et kevyt tuulitakkikin liikaa, eli shortseis ja aluspaidas :heart::100:

2 Likes

Sama! 6km työmatkalla vajaa kilsa mutaa/ loskaa ja sitä jännittäen päätin laittaa aamulla kurapuvun. Keväinen jälkihiki odotti kotona.

Vedetty on, huh :hot_face:

1 Like

oon viime aikoina kelannu et vähänkö ois siistii vetää taas OG kommuutti mankkaalta kuusisaaren kautta keskustaa.

Tänää sit totesin et vähän liian kahveissa lukuaineisiin joten VEDIN Tapiolaan. edelleen siellä on se yks paska tienylitys siellä Kuusisaaressa ja kaiken lisäks siinä on nykyään tierikkokin, mut noin muuten jopa kehitystä on tapahtunut, varsinkin lehtisaaren jälkee. Bliss.

Nythän on niin, että vedän myös tänään!

1 Like

Elämässä tärkeintä on vetäminen.

1 Like