vittu et vedän fiksil tänään

Tasaista VETÄMISTÄ!

vedin mielestäni melko hitaasti ja rauhallisesti kommuutin mutta näköjään 7 sekkaa nopeammin ja ois mennyt maaginen puolen tunnin raja rikki.

SuicideHub - 22:43, 4.5.2017 » 48/16.
Ja Nuuksiontien mäet.
1 Like

oon muuten vetäny vitusti fiksillä niin tänään kuin viikonloppunakin.

kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.

SuicideHub - 20:01, 8.5.2017 »
SuicideHub - 22:43, 4.5.2017 » 48/16.
Ja Nuuksiontien mäet.
Hyvin on tuo vedetty. Mulla polvet sanois poks. Mut joo kohta.

on tullu vedettyy joka päivä eikä mitää sekakäyttöö vaa fiksii raakana

Flunssa ja vatsatauti ohi, oon Suurella Sushi Polulla, eliikkäs Babylonin kaduilla vetämässä fiksillä. Paitsi nyt hiljasta, kun jengi ilmeisesti ulkoilee.

Huomenna vedän.

71 mitattua kilsaa tällä viikolla plus hassutteluajot.
48/17 turkuvälit tuntuu reisissä just sopivasti.

Ois taas se päivä viikosta ku viikkari jää parkkii ja pääsee vittu vetää

Vittu et vedin aamulla half retard hesalan läpi. Hirmupaheksuvia katseita pakujen kyydistä, kun vedin bussikaistaa Hämeentietä alas. Kahet melkeen karmakiskopannut Vilhonkadulla. Yks työmatkatempooja kiukutettu, kun ei pysyny liikenteessä perässä.

Näyttää kyllä et viikonloppuna pitää vetää ihan huolella.

Vittu 16km suunta kommuuttia vetäny fiksillä paitsi välillä maastotraktorilla et tulis kuntoiltuakin. Huomenna vittu vedän.

Töissä oli kiire, niin pääsi vetämään niin paljon kuin sielu sieti. Onneksi rolleri kulkee.

Huomen liukumat ulos duunista ja sit kyl vedän

Tulipa vtu vedettyä aamun kommuutilla. Tai, no, varsinaisiin vetomiehiin verrattuna pääosin sellaista ohutta tycittelingiä, mutta vähäsen myös ihan oikeata tycitingiä. Kokeiluun menneellä 48x17:lla saattaa olla osuutta asiaan.

Åffinity alle ja VEDIN

Vedin

Ai niin tää topikki, on tullut VEDETTYÄ, esim Samulin kanssa 200km brevet kiintsalla, BOOM!

kuva:Toni

Vedin maanantaina, vedin eilen ja kyl maar vedän tänäänki.