vittu et vedän fiksil tänään

Eilen koeajo talven jälkeen, tänää meni sit ihan vetämiseks. Kiinteävälitteiset sääjumalat hymyilivät suotuisasti.

Taksi ohitteli jonoa oikealta Nordenskiöldinkadun pyöräkaistaa eikä sitten enää mahtunutkaan dösän ohi vaan jäi siihen tien tukoksi. Kostoksi änkesin jonon keulille ja Meklu keskellä kaistaa etelään. Vedin sen verran että kukaan ei tullu edes taakse hiillostamaan.

Töiden jälkeen menin ihanien mimmien kanssa semmoselle reilun kilsan mittaiselle maantieradalle vetämään fiksillä ja voi vitun vittu että on kyllä ihanaa. kotimatkalla mietin bonkkailuhommia mutta jätin sitte toiseen kertaan.


tänää vois vittu vetää

Kohta mennään. Ekaks Santapakanmäki itäpuolelta ylös. Sit Velskolantietä etelään. Hallelujah.

Vedin eilen älläreissä kesäpyörällä ja ai että.

Santapakanmäessä ~20 shikaania, eikä kiipeäminen ollut mitenkään pantanimaista, mutta kuitenkin :slight_smile:

Vittu että vedin tänään fiksillä. huomenna aamulla vedän vittu lisää!

Oon nyt vetänyt joka päivä sen jälkeen kun laitoin faggon amalankaan uutta sisältöä ja ehkä hieman yllättäen on maistunut. Luulen että pääsyy on kunnon satula joka sallii veren kiertää alapäässä vaikka selkä olisikin aerodynamiikasta mutkalla. Joku joustava satulatolppa olis kans kiva mut ei oikeen jaksa panostaa. Jossain vaiheessa on kyllä pakko panostaa uuteen etukiekkoon sillä sen jarrupinta vaikuttaa aika kuluneelta. Mut ehkä sillä tän kesän vielä ajaa jos ei hirveesti jarruttele :smiley:

^Vedä breikless!!!

Vedin fiksillä letkallista roadbykejä perässäni. Vaihteilijat pysy kiltitsti perässä ylämäkiä myöden. Voittajafiilis pistää huomenna vetämään lisää.

inforest - 17:13, 9.4.2017 » ^Vedä breikless!!!
Oon liian vanha ja maito. hiton rasittavaa kiemurrella ja skidata esim kaskenmäkee alas, jarrun kanssa on niin helppoa :D

tullu vedettyy muutama päivä, ahma murjottaa tallissa

Vedin tänää aamulla 40km ja hengattiin koko päivä köysikoulutuksessa ulkona ja se veny sitten vielä pari-kolme tuntia ja ja ja ei ollu kunnon eväitä semmoseen ni piti tulla maitojunalla 30km.

mut sit vedin kyl taas fiksil vittu.

kävi viel sillee, ku en jaksa niin tarkkaa katella ketjua tarpeeks kireelle, ni sit tietty vikassa alamäessä lähti ketjut. vaistomainen :…apua…apua… päästy, mutta kaikki meni all fine.

Juh, 65km. Bliss.

65 km mutta vain viimeiset 15 täysimmällä

ihanata +22 astetta, vieno tuuli, aurinkohommia ja muutenki täydellistä

ekat vedot 2017, hauska vetää 23mm slikseillä jyrkkään alamäkeen kun on 5 sentin paksuudelta hiekotushiekkaa vielä. tästä se kuolemanpelon toleranssi sit alkaa taas kasvamaan.

Eilen 95km sateessa. Nyt ei sada niin varmaan menee ihan vetämiseks.

vittu et vedin fiksillä tänään. ja illallakin vedän.

eka olin et rip itseni mut kyl se siit sit lähti kulkemaan.

Olin töiden jälkee himas pelkis bibseis kahvi kourassa matkalla suihkuun.
!!!KLIKLING!!!
Urgent pamahtaa 7min ennen varausjärjestelmän sulkeutumista.
Jahasjahas… Hitto kun hissillä ei pääse suoraan batcaveen.
Muistin onneksi laittaa housut jalkaan.

Jonku rikkaan romut ostoskeskuksen consiergeltä pikapikaa kyseisen sikarikkaan himaan. Liikennettä aivan saatanasti, mut sebu vaan jotenki löyti joka kolon mistä pääsi ja mahtui. Ei yhtään torvea, ei yhtään perään huutavaa jalankulkijaa. Pelkkä valomeri ja totaalinen gridlock pimenevässä alkuillassa.
Kuittaus tuohon kiitos hei.
Kahvi oli kotiin palatessa vielä lämmintä.