vittu et vedän fiksil tänään

No, nyt on parina päivänä vedetty vittu fiksillä ja kivaa on ollut ja vedän tänäiltanakin ;))

rupes vituttaa ku ei oo päässy vetää fixil ja vaihdoin häkin vasurinki puolelle ja olin et vitut jalasta ja kävin skidaamas auringonlaskuun, vittu että tuntu hyvältä!

e: nii ja piti sugino ottaa pois ku on niin saatanan vaikee saada oikeita paineita siihe :frowning: sillä vasta ois ollu kiva skidaa…

Tänäänkin fiksillä, perse märkänä kun ei äässeiveri sovi mun satulaan ja majavanhäntä jäi kauas taakse. Racebladet pitäs kaivaa.

Väsyneet kammenperkeleet ei naksu märällä kelillä, muuten kyllä suunnilleen kokoajan, sama juttu tapahtunut jo pari kertaa. What is this shit? Vesi vanhhin voitehista?

käytännössä mitään oo vetäny
mitäny vähä
fiksil
turus

pitäis kyllä vielä vetää spd-sl jalkaan ja sit vetää fiksillä kun kelejä tuntuu riittävän.

Keväällä sit. Sit kyllä.

oli kiva vetää fixil vaik oli märkä tie ja +8 lyhkäset housut jalassa ja Täysii …

ens viikolla niivvitusti fiksillä ehkä

Voi juma! Ainaki Turus voi vetää fiksil ympäri vuoden. Tammikuussa saa sovitella nappulakumia alle ja nappasta pari hammasta eturattaasta, mut silti vetää fiksil. Haluisin kyl sellasen samanlaisen vaihteellisen maastopyörän mikä mulla oli lapsena. Ei ehkä Kuwahara FastTrax, mut joku muu. Silti tulis kyl vedettyy pääosin fiksil.

Lauantaina kukaan vetämäs?

Ei oo muita pyöriä ku fiksi! Vittu tänään vedän fiksil jos ylipäätään meen jonnekki!

Vapaapäivän kunniaksi ajattelin vetästä vitusti fiksiä!!!

kelasin vetää fiksil ja whip skidailla tänää. ei oo muute jarrui. no biggie.

vedin jo siivun tänäänkin

eilisen sadekommuutin jälkeen fiksin nakse katos - mitä vittua. tänäänkin vedin fiksillä jo heti aamutuimaan ja skidasin vähän parkkihallissa.

tänään on vetopäivä

rokpete - 9:57, 2.10.2015 » eilisen sadekommuutin jälkeen fiksin nakse katos - mitä vittua. tänäänkin vedin fiksillä jo heti aamutuimaan ja skidasin vähän parkkihallissa.
Mulla on takakumi niin sinisenä, että pitää parkkihalleissa ottaa aika iisisti.

Ite olin kans lähös vetää fiksil tänää mut sit tajusin että haluun laittaa mun VANSSIT jalkaan enkä spedukenkiä. O: sträpit ja flätit - kräkit

Mikä siinä on kun joka työaamu kun lähtee töihin niin ajattelee et ei ole kiire töihin ja rauhallisesti jne. sit kun on päässyt korttelin niin NYT MÄ VEDÄN FIKSIL ja joka kerta hikisenä toimistoon istumaan t:toimiston hikisin jätkä

edit:kumma homma

^ Son kumma homma ko aina tullee hiki ku ajjaa fiksillä.

Miksi et käy suihkussa #hygieniavaroitus