vikorölli

Mälsää! Kuulin tossa huhuja, et hesalassa saattais olla tummahkoa korviketta kaupan.

:frowning:

sullako toi mun vigorelli oli kävässy? osta pois.

tää tuli vissiin kuntoon sittenkin vai?

siis onko tosiaan näin, että sä rikot eka oman rungon, sitte rikot mun rungon, sitte alat ajaan taas omalla rikotulla rungolla??? vastauksia vaan

"Heikki ja Pecca lyöttäytyivät yhteen ja aloittivat rikosaallon: “Kaikki on rikottava”.

SucraM MarcuKselle ja hänen hitsaritoverilleen lämpimät kiitokset. Tää saatiin takas ajoon. Itse taisin vähän hätäillä ja luulin, et tommonen murtuma tarkoittaa uuden rungon hankkimista. JOOOO JOOO



varapyörän silti kasaan, ettei tarvi toisten pyöriä rikkoa :smiley: pistaveljet

Vigorelli rises. Jes

Kunnol pursotettu. Lähti varmaan sentti rengastilasta, just hyvä

Production does not come with smooth welds

nyt kyllä hyvä. tämä.

Haha nyt on hyvä! Alkuperäiset saumat onki täynnä huokosia. Ts. Quality does not come in smooth welds. Noi on muuten myös tarkastettu tunkeumanesteellä ja ultraäänellä. Quality control OK.

Tästä minä nautin.

nyt ollaa kovan äärellä, terveisiä turkuun

Hyvä Marcus hyvä Heikki! Fiddysix never ends.

kulttikamaa

kyllä, hyvä veto äijiltä. ihan mielenkiintoista seurata miten kestää.

Kulttuuriteko.

Pyörä ja kuski alkaa pikkuhiljaa muistuttaa toisiaan kun toista tarvii paikkailla aina vuorovuosina.
Live long n’ prosper.

Oliks toi putki poikennut crimppauksen kohdalta vai oliko takarengas hinkannut särölle alkua?

Paikkausten pitäis kestää. Lisäainelanka samalla seoksella ku tuo lentskariputki. Ja ikäännyttäminen on suoritettu näköjään just eikä melkein. (Hyvä Heikki) Uunikin olis ollu käytössä mutta tarpeeks pikaista jäähdystä ei eli keinotekoinen päästäminen ei välttämättä olis ollut hyvä.

aah, nättiä saumaa. smooth weldsit sopii hyvin seinälle nostettaviin runkoihin ja toisiin pyöriin sit toisenlaiset.