Vetoomus/ehdotus foorumilaisille, pt. 2

Mä vedän mun pihvit 54 asteisina. Sous videllä sisälämpöön ja sit kuumalla pannulla tai grillissä pinnat.

Mä nuijin pihvit u-lukolla ja joku mode vois nuijia lukon tähän kun tää on niin nähty.

josbanse - 14:29, 2.4.2020 » Mä vedän mun pihvit 54 asteisina. Sous videllä sisälämpöön ja sit kuumalla pannulla tai grillissä pinnat.
Liharuokaa boostattuna tarpeettomalla muovijätteellä. Aivan vitun kovaa menoa vuonna 2020.
asb - 14:35, 2.4.2020 »
josbanse - 14:29, 2.4.2020 » Mä vedän mun pihvit 54 asteisina. Sous videllä sisälämpöön ja sit kuumalla pannulla tai grillissä pinnat.
Liharuokaa boostattuna tarpeettomalla muovijätteellä. Aivan vitun kovaa menoa vuonna 2020.
Ite näkisin ton ehkä enemmänkin niin, että voin korvata määrää laadulla ja syödä niillä pihvinsyöntikerroilla takuuvarmasti laadukasta pihviä, jolloin sellasta peruspihviä ei tarvi syödä niin usein. Kokonaisilmastovaikutus on siis jopa positiivinen.

:smiley:

kaukomieli - 14:29, 2.4.2020 » ununun ja tahmiksen bromance
i did not have bromantic relations with that broman
josbanse - 14:38, 2.4.2020 »
asb - 14:35, 2.4.2020 »
josbanse - 14:29, 2.4.2020 » Mä vedän mun pihvit 54 asteisina. Sous videllä sisälämpöön ja sit kuumalla pannulla tai grillissä pinnat.
Liharuokaa boostattuna tarpeettomalla muovijätteellä. Aivan vitun kovaa menoa vuonna 2020.
Ite näkisin ton ehkä enemmänkin niin, että voin korvata määrää laadulla ja syödä niillä pihvinsyöntikerroilla takuuvarmasti laadukasta pihviä, [i]jolloin sellasta peruspihviä ei tarvi syödä niin usein[/i]. Kokonaisilmastovaikutus on siis jopa positiivinen.
"Syön lisää paskaa pihviä, koska edellinen pihvi oli paskaa", päättelee insinööri.

En edes usko lukemaani.

kuulosti ihan pyhimyksen sanotuksilta

Nyt en ymmärrä, mitä täällä tapahtuu menen keittämään teetä itselleni

Ja lukitaan vastaukset.