Velorution 2016 //9.7.2016

Messissä. Jos toimitsemisapua tarvii niin siinä ja jos ei niin voihan ajaakin.

Itse ainakin vapaaehtoisena toimitsija-apuna kun ajaa ei varmaan kykene. Olisipahan jotain tekemistä.

Toimitsija-apu kelpaa ehdottomasti. Puhuttiin just pauluksen kans, et kirjuri/tulosmestari ois hyvä olla erikseen, jotta päästään kumpikin myös itse ajamaan. maalikamera-apua on aina tarvittu kans ja lähettäjiä jne. Mut vaikka tuleekin jeesaamaan, niin on myös mahdollista ajaa.

ja jos lajeihin ja pisteytykseen on antaa kommentteja, niinpistäkää tulemaan.

Mulla muuten näkyy vielä viime vuoden pannujen jälki kankussa, joten älkää ajako sateella. :slight_smile:

Vaikka en itse ajakaan, niin pisteidenlaskuun voisi olla pientä ideaa. Painottaisin ehkä noita keirin eriä siten, että kärkeen keirineissä ajavat saisi suhteessa enemmän pisteitä kun viime vuonna. Nyt jos sattuu arvalla kovat ajajat yhteen pudotusajoon ja osa menee pakosti heikompiin keirin-eriin niin sieltä on pisteillä viimevuoden systeemillä käytännössä mahdotonta nousta enää takaisin finaaleihin. Jos kovimmat ajajat menevät alussa tasaisemmin, kovimmat menevät toki yhteen keirin erään, mutta tietysti sitten voitaisiin huomioida kovimmassa keirin-erässä tasaisempi pisteytys ajajien kesken vs loput keirinit. Tuossa vain pientä ideaa siis.

tnts - 9:22, 10.5.2016 » ja jos lajeihin ja pisteytykseen on antaa kommentteja, niinpistäkää tulemaan.
Olisiko keiriniä järkeä ajaa vähän pitempään? Vaikka neljä kierrosta josta puolitoista ilman mopoa. 3 josta 1 tuntuu niin lyhyeltä.
epaz - 10:49, 10.5.2016 »
tnts - 9:22, 10.5.2016 » ja jos lajeihin ja pisteytykseen on antaa kommentteja, niinpistäkää tulemaan.
Olisiko keiriniä järkeä ajaa vähän pitempään? Vaikka neljä kierrosta josta puolitoista ilman mopoa.
lajin nimeksi [i]Suomi HC Keirin[/i]
FF - 11:55, 10.5.2016 »
epaz - 10:49, 10.5.2016 » Olisiko keiriniä järkeä ajaa vähän pitempään? Vaikka neljä kierrosta josta puolitoista ilman mopoa.
lajin nimeksi [i]Suomi HC Keirin[/i]

Viimeksi kun tarkistin, niin 4 * 400m = 1600m ja 1.5 * 400 = 600m.

asb - 12:15, 10.5.2016 » 4 * 400m = 1600m ja 1.5 * 400 = 600m.
tyypillistä insinööripätemistä

yleensä velolla siis ajetaan 5 kierrosta joista 1½ ilman mopoa, kelasin että jos yhden vauhdinottokierroksen nappais pois (vaikka loppupäästä eli top speed jää maltillisemmaksi) niin voisi sopia tänne

Raikan synttärien ja Helsinki GP:n jälkeinen nosto.

rukoilkaamme parempaa säätä ja runsaampaa osallistujain määrää

Toivottavasti nilkka alkaa kestää tällä viikolla. Jos ei pääse tälläkään viikolla fiksin selkään niin alkaa olla varmaan mun osalta tuo osallistuminen aika huonoilla kantimilla… Mestoille nyt tuun anyways.

Smurf - 6:41, 20.6.2016 » Raikan synttärien ja Helsinki GP:n jälkeinen nosto.
Hyvin oli taas tiedotus kasassa.

Siellähän se on SPU:n kilpailukalenterissa.

konkeli - 8:42, 20.6.2016 »
Smurf - 6:41, 20.6.2016 » Raikan synttärien ja Helsinki GP:n jälkeinen nosto.
Hyvin oli taas tiedotus kasassa.
Itse en ole sitä mieltä että jos joku asia ei toimi, olisi ainoa vaihtoehto vain "tehdä se itse paremmin". Se on tietty hyvä jos halua, kykyä ja mahdollisuus sellaiseen löytyy. Tässä ratapyöräilytiedotuksessa yritän itse kantaa kortta kekoon tolla http://ratapyoraily.info -sivulla, mutta välillä käy niin että on jaksoja jolloin en ehdi tai jaksa tehdä asialle mitään. Eli JOS on joku halukas ja kyvykäs jolla on aikaa siihen, ovat lisäkirjoittajat tervetulleita. Graafinenkin puoli voisi kaivata kehitystä!

Vapaat toivottu ja saatu.

kyllähän sitä vois jykylästä porailla päiväreissun autolla tuonne jos vaan auto liikenee sun muita muuttujia tässä vielä selvitettävänä.

ai hitto pitäis mennä treenaamaan. kausi edelleen avaamatta…