Velodromimatkailu

Puuvelo 2011 on nyt takana. Mitä seuraavaksi? Liettuan reissulla oli yksimielisyys siitä että sinne tai johonkin vastaavaan paikkaan on päästävä uudestaan. Cido Arena on itsessään riittävä kaikkeen: rata on erinomaisessa kunnossa, vuoroja saa ja ne ovat edullisia. Kaksi muuta mahdollista paikkaa voisivat olla Falunin 190-metrinen ja Pietarin Lokosfinks (en löytänyt heidän omia kotisivujaan). Falunista saimme kuulla hra. Idarandilta että se on “kuin tynnyrissä ajaisi”, ja että Pietari “on levyistä tehty, ne joustavat, ei tule niin hyviä aikoja”.

Itse olisin kiinnostunut Falunista tai Cido Arenasta, esimerkiksi kesäkauden päätteeksi syyskuussa tai myöhemminkin.’

edit: pe-ma -matka jossa missaa kaksi työpäivää on suhtkoht kevyt järjestää Panevezysiin. Siellä voisi siis pyörähtää pikemminkin tai useamminkin.

Falunin 'droomi näyttää ainakin kuvien perusteella jotenkin muotipyöräilijäystävällisemmältä kuin vaikkapa Pietarin vastaava: http://picasaweb.google.com/Flatulated/VelodromFalun#

Plus siellä on mahdollisesti myös bmx racing -rata, ellen ihan väärin ymmärrä sivustoa?

jussi - 15:35, 17.1.2011 » Falunin 'droomi näyttää ainakin kuvien perusteella jotenkin muotipyöräilijäystävällisemmältä kuin vaikkapa Pietarin vastaava: http://picasaweb.google.com/Flatulated/VelodromFalun# Plus siellä on mahdollisesti myös bmx racing -rata, ellen ihan väärin ymmärrä sivustoa?
mannilla kivat kuvat, tuttua kiekkoa ja tuttua runkoa.

oispa kesä

Minua ei oikein tuo tynnyri kiinnosta ja porukkaa ei ilmeisesti saa oikein lähtemään tuonne Pietariin? Toisaalta en tiedä kannattaako nähdä hirveästi vaivaa sen eteen, että pääsee ajamaan notkuvilla levyillä.

Ehdottaisin itse reissua jonnekin seuraavista:

• BGZ ARENA, Varsova
  • BALLERUP, Kööpenhamina
  • MINSK - ARENA, Minsk

Hei

Muutaman :wink: radan nähneenä voin kertoa että olitte yhdellä mailman TOP 6 radalla.

BGZ Varsova - hyvä vaihtoehto. Rata käytännössä sama kun Panewezy.Varsova hieno kaupunki ja lennot halpoja.

Ballerup - hyvä vaihtoehto. Radan profiili vähän erillainen kun muuta 250 radat. Suorat on pitkät ja kaarteet lyhyet, makee fiilis ajaa. Köpis hieno kaupunki. Sinne kannattaa mennä niin et näkee jotku kisat, Tanskan kansallinen taso on kova ja aina ajetaan Maddisonia.

Minsk - vaikea. Rata sama kun Varsova ja Panewezy, rakennus itsessään jotaion ihan “hullua” - Hienoa. Valko Venäjä on viisumimaa, kaksois valuutta systeemi ja monella voi “käämit” palaa… Olin siellä juniorin ja U23 EM:ssä 2009 ja retki oli todella raskas.

Mitenkäs helmikuun loppu, esim. 25.-28.2., olisko Cido-uusinta paikallaan? Oletan että kovin moni ei olis lähdössä, mutta mitenköhän saisi vehkeet ja miehet kulkemaan parhaiten jos olisi esim. 10 henkeä…

toiveikas

Itse ehdottaisin kevätkauden avausta tuolla, eli ajankohdaksi noin 1-2kk eteenpäin. Tosin minähän olen mukana kun vaan ilmoitetaan milloin mennään.

Jos reissun hinta on about sama, kun edellisen. Niin mä oon mukana!

Ehkä joku 8.-11. huhtikuutakin olisi mahdollinen… Olen Mallorcalla maantiehommissa 17.-28.3. niin en haluaisi ihan kylkeen lisää leiriä. Mutta mitenköhän tuo matkanteko, miten saada tavara ja elävä liha kulkemaan fiksuiten, eli edullisesti ja vaivattomasti (ja kenties joustavastikin).

Jos osallistujien määrä jää hyvin pieneksi niin ehdottaisin, että mennään sellaiseen paikkaan minne pääsee lentäen.

Luulen että Cido on ratavuokran puolesta ehdottomasti halvin, minkä lisäksi se on nyt tuttu => tietää mitä tehdä. Lentäessä fillarille tulee yleensä se lisämaksu, ellei oo tsägä matkassa tai jotenkin kikkaile, vaihtoehtoja joihin ei voi luottaa. Panevezys on myös edullinen majoituksen ja ruokien suhteen… Mutta jos joku lentokohde osoittautuisi edulliseksi, se olisi toki huippua.

Täytyy kyllä ehdottomasti lähteä matkaan seuraavallekin etapille. Olen kyllä avoin kaikille suunnitelmille, mutta kenties tuo huhtikuun 8-10.4 olisi aika epäedullinen minun kannaltani, on nääs tuo isämmaan palvelun harjoittelu edessä.

seuraavalle reissulle haluan taipua mukaan! Helmikuukin käy.

http://www.kotiposti.net/xkarim/ → tulokset → ratakisat 2011 kertoo että 22.-23.2.2011 olisi Pietarissa omniumkisat.