VELOCIPOSSE x HELSINKI VELODROME / 17.8. / 9.00

Uomo - 21:47, 16.8.2017 » Ei siinä voi ajaa ollenkaan, jos on vähääkään märkä. Kokemusta on.
:(((((( Siinä tapauksessa katsotaan aamulla uudestaan. Koitan tanssia anti-sadetansseja koko yön mut jos ne ei toimi ja huomenna sataa liikaa niin siirretään madisonit perjantaille.
eeva. - 21:37, 16.8.2017 » Huomisen sääennuste näyttää tosiaan huonolta. Kuinkas vaarallista siellä velolla on ajaa, jos se on pelkkää liukasta betonia? Mä voin vaihtaa ajankohtaa perjantaiaamulle, mut jos kerran Eve on varta vasten kelpotellut työt huomisen mukaan ni pakko kait se on mennä sateessa ajamaan.
Mulla on myös perjantai vapaata! Elikkäs jos ja kun siirretään huomiselle niin pääsen kyllä silloinkin :)

Edit. Eikä mun takia muutenkaan mikään pakko ois ollu mennä sateeseen sinne ajamaan :smiley:

Joo, velolla ei tosiaan kosteana voi ajaa ollenkaan. Sen verran riskialttiin näköinen sää tuolla on, etten itse pyörällä lähde ollenkaan myöskään velolle siis.

Jep siirretään madisonit huomiselle

Tosiaan huomenna eli perjantaina kello ysi nähdään! Palkinnoksi ansioituneille velodromivelhoille rypistyneitä red hook tarroja yms yms mukavaa.

Jos sitä tulis ihmettelemään ja veloneitsyyden heittämään

Huhheijaa, myöhässä mutta tulossa!

Olipahan kivvaa, kiitti sikana Eeva ja muut! <3

No nyt oli hieno ensikosketus veloon, kiitos Eevalle opastuksesta ja kipinän sytyttämisestä! Superisti onnea kisoihin!

Ois kyllä ollut nastaa tulla katsomaan, mutta oli pakko olla Babyloniassa ajelemassa.

ei sillä että mun mielipiteel ois mitää väliä mutta tällainen toiminta on arvostusta herättävää toimintaa

Jee jee jee kiitos! Oli vallan mainiota! Voin olla etäinen, mutta lämmin valmentaja jatkossakin jos joku vaikka laittais ratapyöräjengin pystyyn tai järkkäis jotain meet uppeja!

https://scontent-lhr3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/20902534_503485673336714_5550050189789626368_n.jpg

Tuliks tääl niitä käsikädessä vauhteja?

Oli käsistä pitämistä ja vauhdikkuutta, kuten Roni ja Eve tässä osoittavat:

Lisää kuvia ja mahdollisuus kärsiä post-fomoottisesta stressistä (siis harmistua, jos ei ollut paikalla):

https://www.flickr.com/photos/sarline/albums/72157688218759225

Hyvät kuvat!