VELOCIPOSSE x HELSINKI VELODROME / 17.8. / 9.00


TORSTAI 17 ELOKUUTA 17
KELLO 9 AAMULLA
VELOCIPOSSE ROADSHOW
HELSINKI VELODROME

Velociposse roadshow Käpylän velolla! Tule, näe ja opi -velodromihassuttelutunnilla tiedossa madison-vaihtoja, slalomia ja ratapyöränhallintataitoja. Saa myös esittää erityistoiveita aamun ohjelmaan liittyen. Palkinnoksi erityisen ansiokkaille käsistäpitäjille on Red Hook Critin virallisia tarroja.

Olen tietysti täysin epäpätevä opettamaan yhtään mitään, mutta aion luottaa skinsuitin tuomaan auktoriteettiin. Toivottavasti sitä ei kyseenalaisteta.

Kiitz. Nägyy!

Eeva

P.S Saamieni tietojen mukaan velodromi on arkiaamuisin vapaassa käytössä. Jos tuona kyseisenä torstaina näin ei ole, voisiko joku ilmoittaa siitä. Kiitos.

Voi itku oispa tää ollu perjantai!

Elviira - 17:07, 5.8.2017 » Voi itku oispa tää ollu perjantai!
mä ajattelen noin kuus päivää viikosta

Ois vapaa. Täytyy merkata kalenteriin

Elviira - 17:07, 5.8.2017 » Voi itku oispa tää ollu perjantai!
Voi ei!

Onko alotusaika kiveen hakattu? Tuolta töihin suuntaaville (kuten itse) esim kasilta alottelu antais vähän pelivaraa duunipäivälle :slight_smile: jos tolloin velolle on porukkaa kuitenki tulossa niin ite meen ajaa sit jo kasilta anyways, jos muita halukkaita aikaisemmin tulevia on niin paikalle vaan ja siitä sit sulavasti eventtiä sen verran ku kerkee!

Juuh elikkäs keplottelinpas tän päivän itelleni vapaaksi joten velolla nähdään :))) jeee!

Haluun nähdä edes yhden onnistuneen madisonvaihdon :smiley: En oo ihan satavarma, uskallanko sellasilla nopeuksilla ylipäänsä ajaa velolla yhdellä kädellä saati alkaa kiskomaan vauhtia itselle tai toiselle…

Äh, kovasti oli tarkoitus tänne tulla mutta enpäs nyt pääsekään :frowning:

Multa saa pienen ja/tai keskikokoisen ratapyörän lainaan jos joku 165-175 cm pätkä/pitkä on kiinnostunut kokeilemaan velolla ajamista, yv:llä tarkemmin.

Tänne vois koittaa paukkia paikalle katsomaan, veloneitsyydestä en vielä tiedä :slight_smile:

Nostan nyt muita varten tämän ylös. Itse en valitettavasti mitenkään pääse tähän aikaan mukaan :frowning:

Voisko jengi kommentoida jos ovat tulossa? Itse voin tulla, jos tulee jengiä yleensäkin.

Tulossa :slight_smile:

Tulossa

Okei, meitsiki sit. Tähtään kasiks velolle ja ajan treenit sielä ja sit ysin jälkee menee töihi.

Jos sää sallii, paskalta kyl näyttää… Jos ei nyt satelis

Mulla vähän tiukkaa, mutta koitan ehtiä. Kunnon ratalaitoksella en vaan selviä paikalle jos tulen.

Huomisen sääennuste näyttää tosiaan huonolta. Kuinkas vaarallista siellä velolla on ajaa, jos se on pelkkää liukasta betonia? Mä voin vaihtaa ajankohtaa perjantaiaamulle, mut jos kerran Eve on varta vasten kelpotellut työt huomisen mukaan ni pakko kait se on mennä sateessa ajamaan.

Moneksiko Eeva meet velolle?

Ei siinä voi ajaa ollenkaan, jos on vähääkään märkä. Kokemusta on.

miisa - 21:38, 16.8.2017 » Moneksiko Eeva meet velolle?
Kelasin mennä sinne 8.45