Velobia Bike Co

Kiinan hiilarilla vois olla kysyntää?

kiinan hiilarissa taitaa olla yrittäjän kannalta vähän liikaa riskiä. ei sillä etteikö itseäkin kiinakuitu kiinnostaisi.

siisti homma! bToivottavasti lähtee hyvin liikkeelle. Onnea yrittäjille! hommatkaahan pulttitakarattaita niitä kun ei saa lbs minkäänlaisia!

^ :smiley: tätä olin tulossa…

^ ja ^^ oon kuullu et kotimaassa joku “Konga” on näitä duunannu, tilatkaa siltä :smiley:

^kyllä, mut ei viitti laskee niiden uniikkikappaleiden arvoa, mitä on jotkut onnekkaat saanu lunastettua::))

Toi mun kehotus oli siis Velobialle…

Aah joo. ok!

Palatakaeni hiiariin, se tosiaan on vähän riskialtista hommaa. Jos tulee paska erä esim: etukiekkoja niin sit on porukal naama ruvella mutta itse uskoisin sen olevan hyvää bisnestä pienelle yritykselle koska sitä ei muut maahan tuo ja tässä hommassa koitetaan ymmärtääkseni tehdä jotain mihin muut eivät pysty/halua tehdä.

snaamari - 0:19, 6.10.2013 » ^kyllä, mut ei viitti laskee niiden uniikkikappaleiden arvoa, mitä on jotkut onnekkaat saanu lunastettua::))
eiks ne ollu n.15€? mun oli ilmane :)

challengen krossikumeja, paseloita, muut hienot ehdittekin jo mainita. Tosi siistiä et jotain muuta ku blb!

Hikky - 0:38, 6.10.2013 » Palatakaeni hiiariin, se tosiaan on vähän riskialtista hommaa. Jos tulee paska erä esim: etukiekkoja niin sit on porukal naama ruvella [b]ja reklamaatiot vetämässä myyjälle[/b] mutta itse uskoisin sen olevan hyvää bisnestä pienelle yritykselle [b]jos onnistuu keksimään keinon suojautua riskiltä jotenkin muuten kuin hinnottelemalla riski tuotteen hintaan jolloin kysyntä romahtaa kun hintaero hipomerkkikamaan lähestyy nollaa[/b]
korjasin vähän totuudenmukaisemmaksi...ei suomessa voi olla miten vaan ja lait on voimassa pikkufirmoillekin.

^Joo, piti heittää lisää settiä mut skidi jurri joten unohtu. Tosiaan toi takuu ym. jutut on vähän kinkkisiä
hommia tässä tapauksessa. Mutta en usko olevani ainut joka olisi valmis ostamaan näitä kamoja naamaruven uhella ja ns. "omalla vastuulla, on tavara senverta halpaa jos ison erän ottaa,

en kyllä tiedä onko edes mahdollista lain edessä “ostaa omalla vastuulla”, tai siis firman myydä jotain sellasta vaikka sen etukäteen toisivatkin ilmi.

Ei ole.

Ja se “omalla vastuulla” -valmiuskin saattais kadota nopeasti kun ruvetaan maksamaan suukirurgin laskuja.

Sitä paitsi “omalla vastuulla” saa jo chinamanilta.

tätä vähän mietinkin. Sama homma taitaa olla esim kaikenlaiset “vastuuvapauslaput” joita kiipeilyhallien ja muiden yhteydessä täytellään. Ei sitä vastuuta vaan siirtää pois.

Eri asia on luullakseni lain edessä se, jos harrastetaan jotain, mihin liittyy toiminnan luonteen puolesta isoja riskejä (esim. kiipeily tai alamäkipyöräily) kuin se, jos vahinko tapahtuu tuotteessa olevan vian seurauksena (huonosti laminoidun kuidun seurauksena katastrofaalisesti failannut etukiekko).

negaatio - 1:47, 6.10.2013 » en kyllä tiedä onko edes mahdollista lain edessä "ostaa omalla vastuulla"
kts. [tuolta sivulta](http://www.activebike.biz/site/hinnasto.php?category=k%E4ytetyt) viimeinen tuote, loput googlella. Näyttää lailliselta.

Kiinakiekko, joka on testattu standardoidun testin mukaisesti? Maksaa saman verran kuin brändikiekko. Juju halvassa tavarassa on siinä, että ostaja ottaa riskin, johon yrittäjä ei voi ryhtyä.

asb - 8:15, 6.10.2013 » Juju halvassa tavarassa on siinä, että ostaja ottaa riskin, johon yrittäjä ei voi ryhtyä.
Tämä. Chinaman no logoa tuskin tullaan siksi Velobiassa näkemään. Markkinat ovat muutenkin tulvillaan riittävät laatustandardit omaavia tuotteita, joita voi ja uskaltaa ihan hyvällä omallatunnolla myydä. Mutta onko meidän mitään järkeä myydä samaa kuin naapuriliike?