Veloaamiainen aloittelijoille 8.5.2015

(Oma arki yrittää hyökyä päälle mutta yritän luikerrella tänne!)

Parkkipaikan maksullisuus alkaa muistaakseni vasta klo 9 eli eurolla saa olla klo 10 asti. Ja heinäkuussa on ollut ilmaista. Aina on ollut myös runsaasti tilaa.

Täähän on huomenna! Sää(ennustekin) näyttäis suosivan.

Kyllä näin on! Tulen tosin paikalle vain katuratailemaan kun työt kaventaa aikaikkunan aika olemattomiin. Olen tosin paikalla varmuudella jo ennen kasia.

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11251938_1587279481530192_1274482556_n.jpg

Mukit vielä mukaan, niin olen valmis.

Äh, voi harmi… just on BULLITcore-tunti tuohon aikaan.

huh huh

seiskan jälkeen töihin vailla mahiksia tekosyihin, joten pitäkää vitun hauskaa saatana.

:smiley: tero kiehuu. pitäskö mennä ihan kiusallaan nyt ajamaan, kun sä et pääse

no olin kyl oikeesti odottanu kovasti tätä :slight_smile:

muaki houkuttaisi, mutta aamuherätys ei välttämättä onnistu kerääntyneen (uni)velan takia.

Pitäis jaksaa etsiä droppi geeteehen niin vois.

Tuuha dini messii, voin tulla noukkaa sun kautta aamulla.

meetkö hikky autol?

Vahva ehkä tälle jos ei duunit pissi kintuille.

Hikky - 17:47, 7.5.2015 » Tuuha dini messii, voin tulla noukkaa sun kautta aamulla.
Zollimiitti?

Mahtaisko joltain paikan päälle tulevalta löytyä venttiiliadapteria levykiekolle? Oma on hukassa…

dini juu meen, laita vaikka viestiä mulle niin katotaan että mikä homma.

Kalle zolli vaihtoi jo omistajaa ja jyrki mulla saattaa löytyä mutta ei mikään paras mahdollinen.

jyrki - 19:08, 7.5.2015 » Mahtaisko joltain paikan päälle tulevalta löytyä venttiiliadapteria levykiekolle? Oma on hukassa..
mulla on sellanen piippu? yritän päästä huomen.

No ei pääse ei. Laittakaahan kuvia instagramiin että voi kateellisena työpaikalla haaveilla nopeista kierroksista, hyvästä kahvista ja mainiosta seurasta.