Velo-motion rengaskimppa (TurQ) (saapunut)

Huimat postikulut per nakki :smiley: Kiitos järkkäämisestä Sami. Tuo ne mun nakit sit ku on jotain häppeningiä seuraavan kerran.

Koolness! Ilmoitelkaa, jos ootte menossa tuohon Parkin kentälle pelailemaan (asun siinä miltei naapurissa), niin tuun maksamaan ja noutamaan omani.

Jei! Halpaa ku saippua :slight_smile:

Koetan tulla haalimaan omani heti kun tuntuu siltä että pystyy fillaroimaan, viimeistään sunnuntaipooloihin tuun vaikka jalka lähtis irki.

Voisin myös koittaa ehtiä sunnuntaina tulla lunastamaan omani, mikäli sillon on jotain tapahtumaa.

Ei varmaan olla Parkin kentälle kyllä menossa pelaamaan koska ei se oikein siellä onnistu. Voin kyllä muuten tulla heittämään kumekset siihen kentälle vaikka huomenna.

Sunnuntaiksi on alustavasti kaavailtu poolot Hirvensaloon. Mailoja löytyy. Tere tulemast!

Yritän saapua Hirvensaloon n. klo 16.
Pooloilut pitänee jättää väliin muiden menojen vuoksi, eikä taitaisi kuski/pyöräkään moiseen taipua.

^ jeps, otan 28 & 25 nakit messiin.

Mulle kans.

MarkoL - 11:02, 31.10.2010 » Yritän saapua Hirvensaloon n. klo 16. Pooloilut pitänee jättää väliin muiden menojen vuoksi, eikä taitaisi kuski/pyöräkään moiseen taipua.
Hei Marko, mennäänkin vasta viideksi sinne Hirvensaloon.

Joo 25 & 25

Unohin taas heittää pätää noista gummeista pooloissa. Pistätkö Sami tilinumeron, niin saadaan asia reilaan…

^Mulle kanss.

joo