Veinkin mökille, ei enää kaupan (oli "M: Gary Fisher Rig 19" ")

[s]Hyväkuntoinen, ajettu varmaan jotain tuhannen kilometrin luokkaa. Alkuperäisillä osilla, joskin juuri nyt puuttuu takajarru ja levyn tilalla on 6-pulttiratas. Takajarru kuuluu luonnollisesti kauppaan ja laitan paikalleen kunhan tästä ehdin. Välitys 32:18 (flip ja flop). Alla erittäin vähän ajetut Kendan Small Block Eightit. Vuosimalli lienee jotain 2005, mutta edellinen omistaja oli ajanut kaupasta ulos muistaakseni 2008 loppupuolella (kuitinkin sain ja sekin saattaa vielä löytyä…) ja minä olen pitänyt tätä nelos tai vitosfillarina - about kerran kuussa ajellut vuoden ajan.

Laitetaan mukaan vielä toinen samanlainen takakiekko (olikohan joku Bontrager Mustang Disc tms.) ja tuo mainittu 6-pulttiratas. Polkimet Shimano M520.

Sijaitsee tällä hetkellä Järvenpäässä ja myyjä itse Vantaalla.

550e
30e lisähinnasta mukaan voi ostaa hyväkuntoisen W240+W106 -parin. Myyn mielelläni toki nämä kumit myös erikseen. Vielä just ja just ehtii ostaa kumit talveksi…

j u m i n y ÄT g m a i l PISTE c o m

Kännykkäräpsy viime talvelta Jäken lumenkaatopaikalta:

Tossa vielä linkki Karin sivuille:
http://fisherbikes.com/bike/archivemodel/162[/s]

En tiedä onko huonoa käytöstä, mutta mainostetaan pikkasen…

Tossa on muuten hyvät geometriat, tai itselle oli ainakin täydelliset (184cm, pitkähkö selkä ja pitkät kädet).

Laiska ohjauskulma 29eriks, mikä tekee konkelista snadisti hitaan kääntää, mutta tuo on VAKAA. Menee alas ja ylös ihan ihme paikoista. Espoon keskuspuistossa on edelleen pari mestaa, mitä en ole päässyt muilla pyörillä ylös (Singular Swift eri kokoonpanoissa ja nyt ihka uus Spessun Pitch täpäri).

Myin kun rupes pelotamaan takahaarukan putkien ohuus, ne fleksaa vähän joka suuntaan (painoa n.83kg), mutta en tiedä sitten haittasko oikeasti mitään? Jos jotain negatiivista hakee, niin nuo originaalikiekot kanssa ehkä hiukan löysät.

Mutta ainoa pyörä so far, jonka myynti snadisti kaduttaa! (Nykyinen Singular on hyvä myös, mutta tuo vaan natsas hiton hyvin omaan ajotyyliin)

Noni, tämä tuli nyt sitten vähäisen kysynnän johdosta vietyä mökille. Täytyy vaihtaa löyhempi välitys (joku 32:21, perhana jopa 22t-ratas olisi, vinkvink, jos tarve) kun on pirun raskasta tehdä polkua 32:18 välityksellä. Ilmoitus on siis viraton. Ne talvikumit ovat tosin edelleen tarjolla…