*VARASTETTU TURUSSA* Krampus, ilman etukiekkoa

Ohan vitun uskomatonta… Eihä tuolla nyt vittu uskalla pyörää jättää enää mihinkään!
Toivottavasti löytyy nopeesti… Mun vispistä ei oo enää minkään näkösiä havantoja tullut…

jussi - 10:28, 24.10.2013 »
Certi - 8:17, 24.10.2013 » Täällä aiemmin hyvin sopuisassa paikassa jossa asustan, on myös alkanut varkaudet ja tihutyöt lisääntyä. Kohta pahenee kun metro saapuu...
LÄPPÄ LÄPPÄ OLIN KÄNNISSÄ SANAN VAPAUS MOKUTTAJAT KIUSAA ISÄN MAA HYVÄ SUOMI KIITOS ESPOO.
Koko äänestysikäni oon äänestäny vasemmistoo. Persupaskaa kavahdan ja halveksun. Tällä hetkellä asun Larussa. Pidän mahdollisena, että metron tulo voi tuoda mukanaan ikäviä lieveiliöitä. Ihme juttu!

ikävät lieveilmiöt kuten keilaniemessä työskentelevät

Onko Turussa metro?

Meno todella näätä, toivottavasti fillarit löytyvät!

Vittu. Sanonpa vaan. :frowning:

Hetkonen, pääseekö tonne takapihalle vain portista avaimella? Muistan hyppineeni aidan yli sillon ku aamuvuoro söi safkat siitä naapurin grillistä…eikä oo mikään matala aita se.

Konsta - 10:37, 24.10.2013 »
jussi - 10:28, 24.10.2013 »
Certi - 8:17, 24.10.2013 » Täällä aiemmin hyvin sopuisassa paikassa jossa asustan, on myös alkanut varkaudet ja tihutyöt lisääntyä. Kohta pahenee kun metro saapuu...
LÄPPÄ LÄPPÄ OLIN KÄNNISSÄ SANAN VAPAUS MOKUTTAJAT KIUSAA ISÄN MAA HYVÄ SUOMI KIITOS ESPOO.
Koko äänestysikäni oon äänestäny vasemmistoo. Persupaskaa kavahdan ja halveksun. Tällä hetkellä asun Larussa. Pidän mahdollisena, että metron tulo voi tuoda mukanaan ikäviä lieveiliöitä. Ihme juttu!
kaikki isommat muutokset pelottaa/jännittää, siitä sitä persuilua ammennetaan oikein urakalla.

^ Mun pointsi oli vaan se, että persusyytökset kandee kohdistaa vähän tarkemmin valittuihin kohteisiin. Jos ampuu kaikkee mikä vähänkin liikkuu niin tulee turhaa sotkua. Se on myös panosten tuhlausta.

Persu en ole. Tuo kommentti lähinnä tarkoitti sitä, että tänne Otaniemeen tulee helpommin muuta kuin opiskelijaporukkaa, joka mahdollisesti lisää pyörävarkauksia ym.
Jussilta hyvä provo.

Certi - 12:01, 24.10.2013 » Persu en ole. Tuo kommentti lähinnä tarkoitti sitä, että tänne Otaniemeen tulee helpommin muuta kuin opiskelijaporukkaa, joka mahdollisesti lisää pyörävarkauksia ym.
entäs mites sitten pojat selitätte sen että turussa on pyörävarkaita vaikka sinne ei edes pääse metrolla?

joonalle voimia, toivottavasti on kotivakuutus kondiksessa.

Masentava keissi. Samantien vaa ilmoitusta poliisille ja valuutusyhtiölle.
Rahat pois.

Mut mut… miten ne pyörävarkaudet on lisääntyneet jo nyt, vaikka metro on vielä rakenteilla?

Olisko syynä, GASP, uuden lukukauden alku?

Länsimetroa jatkettava Turkuun!

Onks muuten toi joku yleinen folkekikka? Siis semmoinen, että viedään pyörästä ensin jompikumpi kiekko ja tällä tavoin varmistetaan kohteen pysyminen samassa mestassa kunnes ehtii vaikkapa pakulla paikalle.

jussi - 12:15, 24.10.2013 »
Certi - 12:01, 24.10.2013 » Persu en ole. Tuo kommentti lähinnä tarkoitti sitä, että tänne Otaniemeen tulee helpommin muuta kuin opiskelijaporukkaa, joka mahdollisesti lisää pyörävarkauksia ym.
entäs mites sitten pojat selitätte sen että turussa on pyörävarkaita vaikka sinne ei edes pääse metrolla? joonalle voimia, toivottavasti on kotivakuutus kondiksessa.
Thanks. Joo vakuutukset kunnossa, eilen jo sain hyväksytyn vakuutuspäätöksen etukiekosta...

Mä en voinu uskoo silmiäni ku aamulla 6.45 menin heti herättyäni tsekkaamaan Krampusta, mutta tilalla oli vain katkottu lukko. Ei tätä voi todeks uskoa. Härskeistä härskein voro. Iljettää melkosesti että joku on nyt kahtena yönä peräkkäin hiipparoinu pihalla ja ottanut toisen omaa. Seuraavaks ne varmaan tulee lasiovesta sisään ja ottaa telkkarin. Tai Kageron sisältä telineestä…

En voi nukkua rauhassa ennenku meillä on liikkeentunnistimella toimiva pihavalo.

Aika tyhmäkin rosvo tavallaan, eihän tommosta voi missään myydä, eikä ainakaan Turussa käyttääkään.

ite symppaan ehkä eniten just tota henkistä puolta, materiaa saa kaupasta aina uutta ja däts it mutta sit nuo lieveilmiöt kuten turvattomuuden tunne, tyrmistys siitä että joku oikeasti kehtaa pölliä pyörän jne…

e: oon värkännyt pari tommosta liiketunnistin ym valosysteemiä, multa saa kysellä jos ei tiedä aiheesta mitään. (en mäkään kauheasti tiedä)

Osanottoni. Tiedän tunteen ku itseltä pöllitty 2 pyörää. Nykyään säilytän sisällä.

youtube.com/watch?v=DoK0Mvcb0pY

Mullahan se ukko vei talvella pyörän, kuulu outo ääni pihalta ja kävin kattomassa niin tuntu oudolta ku etupyörä ei näkynytkään ovelta. se tunne VITTU MISSÄ PYÖRÄ! äkkiä vaatetusta päälle + xxx taskuun. pahimman tuiskeen aikaan niin näki mihin päin lähti niin sain juoksemalla kiinni.

oli ukolla susikoira vielä mukana saatana jälkeenpäin mietin että tossa ois oikeasti voinu tulla linnareissu