VARASTETTU Nishiki-fiksi Hkissä LÖYDETTY HURRAA!

Viime yönä (eli 3.-4. noin klo 19.30-9.15 välisenä aikana) joku vei mun punaisen mixte-Nishikini (fiksi) Flemiginkatu 11:n edestä. Oli lukossa, mutta typeryyttäni olin unohtanut lukita sitä mihinkään kiinni. Lisäisin tähän kuvan, mutta en osaa (kuvan url? en tiedä…). EDIT: se kuva on nyt mun profiilikuvanani.

Jos joku näkee, niin kertokaa mulle jooko! Kiitos! Se oli mun ainoa pyöräni.

ois se varmaan flemarilta lähteny vaikka oisit pultannut maahan.

[ img ] kuvan_osoite.jpg [ /img ] ja saat kuvan tähän. poista välit hakasulkujen sisältä, kuvan pitää toki ensi olla internetissä.

Juuh. Flemaril (varsinkaan tos ördekorttelissa) ei kannata jättää tsygää lukitsematta kiinteisiin… Käyn tsekkaa omani lisäks pari frendien sisäpihaa lähitaloista, jos sattus käymään tuuri.

Pyörä löyty! JES! Kiitos kaikille jotka oli silmä tarkkana kaupungilla!

Muutas stefu toi otsikko muotoon: LÖYDETTY

Oho. 3pv ei paha.

Leander - 16:39, 4.9.2014 » Juuh. Flemaril (varsinkaan tos ördekorttelissa) ei kannata jättää tsygää lukitsematta kiinteisiin.. Käyn tsekkaa omani lisäks pari frendien sisäpihaa lähitaloista, jos sattus käymään tuuri.
Anteeks MIKÄkortteli? :-D

Sorruin soveltamaan nykykieltä hieman vapaamuotoisesti. Sorry. Hienoa että pyörä löytyi!

http://urbaanisanakirja.com/word/ordata/

Pave - 12:01, 8.9.2014 »
Leander - 16:39, 4.9.2014 » Juuh. Flemaril (varsinkaan tos ördekorttelissa) ei kannata jättää tsygää lukitsematta kiinteisiin.. Käyn tsekkaa omani lisäks pari frendien sisäpihaa lähitaloista, jos sattus käymään tuuri.
Anteeks MIKÄkortteli? :-D
The block of L.O.V.E.!