VAPpUTWITTER

Laitan tämän nyt röyhkeästi pystyyn ja omistan vähintäänkin niiden ihmisten kanavaksi jotka kokevat ajoittain illan vaihtuessa aamuun tarpeekseen kirjoitella tänne tarinoitaan. kuulun myös itse silloin tällöin siihen joukkoon.
SIIS tarpeettomaan vappuhöpöttelyyn omistettu lanka yksivaihteen aiheen vierestä-osiossa.

Kaikki vappuun liittyvä kuuluu tänne.

henkinen vappu lähti käyntiin eilen vikojen kouluduunien palauttamisen jälkeen kuitenkin juhlat alkavat valitettavasti kämpän siivoamisen jälkeen. tosin en tiedä mitä hyötyä siitäkin on kun vieraat sen kuitenkin sotkevat uudestaan eli yhtä turhaa kuin suihkussa käyminen - hiki tulee kuitenkin taas jossain vaiheessa.

katsotaan missä vaiheessa lähtee käsistä.

http://i.imgur.com/9q0bL0c.gif

tumut on tietysti vedettävä ja huomenna hoipertelemaan kaivariin kun kynnelle kykenee tapaamaan tuttuja.

kaikille siis hyvää vappua ja be safe out there

Sohvalla peiton alla villasukat jalassa. Ehkä haen pullon resilaria. Eiköhän sillä vappu saada aikaseks. Grillaan joka tapauksessa, olin kipeä tai en.

Vappu selvinpäin 2013!

darra eiliseltä ja tapan aikaa duunissa. wappufiilis 2/5.

alkaa hiljalleen parantua flunssasta. Hain tosin kuoharin ja pari olutta ihan koska sairastaminen vituttaa

auttaisko viski mäyhäps?

Tulossa ehkä paskin vappu ever… Kipeenä (se nyt ei estä mitään) ja koko illan olosuhteiden pakosta autolla. Loppuillan tod.näk koiran kanssa yksin, ESPOOSSA. No, tulee uusia vappuja.

Juhlikaahan rankasti! WOOTWOOT

goose island ipa ja koffin portteri varsinkin

Tästä musiikkia vappubaardeihin.

Miksei täällä duunissa nyt vois olla jotkut iltapäiväskumpat :frowning:

Lähde pois sieltä duunista. ÄN YY TEE NYT!

pitäis tehä fyssarin antamia harjoitteita kolme kertaa päivässä, mitenhän lienee onnistunee huomen. No tehää tänään ja sit alotellaan sitä puudutusta ja murehditaan huomista sitten huomenna!

Odie - 13:32, 30.4.2013 » Miksei täällä duunissa nyt vois olla jotkut iltapäiväskumpat :(
Sama.

Kävin pikkusissa prepartyissä. Pari lasia skumppaa ja muutamat munkit. Nyt takas duuniin. Uliuli!

Kotona grillaan, ehkä jonkun kaljan juon. Einyt jaksa jotenki innostua vappuilemaan.

Mulla olisi kaapissa Żubrówkaa, mutta meillä ei ole ilmeisesti sama työpaikka. Muuten olisi voitu ottaa Vapulle.

Edit: ^^ ja N x ^

dILETANTTI - 13:56, 30.4.2013 » Mulla olisi kaapissa Żubrówkaa
kowa

tänään munkkeja ja kallista bisseä.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/943192_10151475081269961_1429914834_n.jpg

tiedän, ovat rumia. tein ite.

Missä sokeri mankkiksen munkeista?

^^ Arvostusta munkeille!

Alkomahoolin juomisen jätin joitain viikkoja sitten kokonaan, enkä nyt ajatellut aloittaa uudestaan. Perinteitä kunnioittaen poljen Itä-Vantaalle viettämään perusmiehen vappua.

En suuremmin kärsi vappupelosta, mutta keskustaan ei kyllä erityisemmin tee mieli aattona. Puhkee kumit ja menee hermot. Ehkä huomenna sitten.


e. eh, taas hidas. Vapun kunniaksi hattuja lisää.
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSjLW2_qdyIUunx0Oh0yULnFN84C5Y5rb4RuE6uixwVciOsoc1TRg

Vesurit teroitettu… zombit voi tulla.