Vantaan 25mm slicksikuvarastit (pl. Vetokannas)

Vanha: Kanervanummen puistikko
https://goo.gl/maps/taa8XV6Jt7mTVjCv5

Uusi:

1 Like

Muuta asiaa ei nyt ollut kuin hemmettilöinen että fiilaan noita masosia

Kunno hyvä proper good

2 Likes

Vanha: Kuusijärvi Sipoonkorpi kevyenliikenteen silta
https://maps.app.goo.gl/vWwHJdcBESWCz1SY6

Uusi:

Vanha rasti just siinä, missä kuvan punanen täppä sen kertoi olevan. Petikon ulkoilualueen parkkiksen reunassa.

Uus

1 Like

no hitto, toihan ois semi lähellä. katotaan jos jaksais hakea!

oli muuten nastaa selailla tää ketju läpi, kaiken sortin muistoja tuli mieleen.

(t. melkein-vantaalainen 1989-1993, itävantaalainen 1993-2007 ja länsivantaalainen 2016-)

1 Like

Noni, pitihän se käväistä.

Vanha: Åbyn teoll. al. laitamilla. On muuten nättiä seutua.

Uusi on jostain vinkkelistä katsottuna samalla suunnalla.

1 Like

Vanha Martinlaakson ostarin viereinen aukio

Uus

Edit:
Pistetääs 2kk vihje.
Tälle rastille ei ole “päässyt” sliksikumeilla vasta kun kesästä saakka, kun päällystivät pari viimeistä tänne johtavaa tietä. Viimeistä edellisen tien nimikin viittaa vanhan pintamateriaalin nostopaikkaan.

Siellä olis vielä pari päivää slicksikelit ennen pakkasia. Santakuopantieltä pääsee tänne. Kyltti näyttää olevan metsässä, mutta kuvajan jalat on asflatilla.

1 Like

Tuli tää ketju mieleen koska mulle selvis että missä tää tuorein kuva on otettu. Kattoo jos keväällä jaksais sinne päin ajella!

1 Like

Vanha oli tosiaan Santakuopantiellä, vasemmalla puolella Riipiläntieltä ajellessa, about tossa: Google Maps

Uusi:

Ihanaa että kävit poimimassa! Se oli ollut niin pitkään jo hakematta että mä jo mietei että pitääkö käydä täältä eri suunnalta se hakemassa :grin:

1 Like

Pakko kyl sanoo, että on väärä kyltti :grin:
Aika lähellä kyllä.

1 Like

Mut joo, toi on jumittanu tossa niin kauan, että antaa mennä.
Pistin saman kuvan jo vähän aikaa sitten sukkisfoorumin kokosuomen rasteihin, että jos siellä kaivettas sijainti ja täältä joku hoksais.
Ja siellä kaivettiin.
PX sen haarukoi kohdlleen jonkun hudin ja vinkin jälkeen.

Ai saatana! Lumisohjoisessa maisemassa vaikea erottaa maaston yksityiskohtia… No jospa sunnuntaina ajelen tosta läheltä niin voin korjata virheen :slightly_smiling_face:

2 Likes

Oisko tässä oikea kyltti? :innocent: Ruskarinteen päässä, Santakuopantieltä ensimmäinen vasen.

Kyllä

1 Like

Haltialansillan sähkötorni

Mummielestä tää rakennus ei saa sellaista arvostusta ja huomiota, mitä sen esteettiset ja arkkitehtoniset ansiot vaativat.

2 Likes

Vanha: Kielotien alumiinikuukuppi Tiksissä

Uusi:

Vanha vaskipellon niityt:

Uusi ja annetaan laajempi kuva sekä vinkkiä ihan siks et porukka pääsee ajaa. Tän uuden rastin lähellä on aikoinaan ollut ihana auringonkukkapelto, jonka päälle on sitten rakennettu kerrostaloja. Näitä rasteja yhdistää enimmäkseen vaan yks tie, melkein päästä päähän.

4 Likes

Ihme hötkyilyä. Eihän tässä ole edes vuotta kulunut. Mä oon ajanu tuosta. En vaan ihan just muista missä. Kyllä se tästä.

2 Likes

Ajoin tästä just ohi tänään, ja mietin jopa kuvan ottamista mutta enpä sit jostain syystä pysähtyny :pensive:

1 Like