Valkoisten komponenttien siunaus/kirous

Valkoiset palikat on uutena ja ilman käyttöä ihania, mut niillä on taipumus muuttaa luontaista väriään ajan mittaan ennemmin tai myöhemmin. Aloitetaan parilla esimerkillä:

Unelmatila:

Karu totuus:

Miusta nuo näyttää jälkeenpäin paljon paremmalta. Mikään oo niin tylsää, kuin virheetön pakasta vedetty osa/osat.

Entäs jos on valkoiset pillit? Ja hanskat?
Ja ajaa vaikka keskellä tietä valkealla viivalla?
Okei, okei. Millaisiksi kumit menneet?

Valkoinen väri käyttökamoissa = fail. Jos se fillari on talutettavana tai sunnuntaikäytössä seinällä, niin sittenhän se on ihan ok.

Sirkus - 18:50, 13.12.2009 » Entäs jos on valkoiset pillit? Ja hanskat? Ja ajaa vaikka keskellä tietä valkealla viivalla? Okei, okei. Millaisiksi kumit menneet?
nuo kumit on jo menneet eteenpäin, joten ei voi dokumentoida, mut viikossa parissa alkoivat kellastumaan ja tietty etujarru ja maan muta tekivät tehtävänsä myös.

Vielä fiiliskuvaa viime talvelta:

ja valkoiset kumit parhaimmillaan:

konkeli - 18:53, 13.12.2009 » Valkoinen väri käyttökamoissa = fail. Jos se fillari on talutettavana tai sunnuntaikäytössä seinällä, niin sittenhän se on ihan ok.
Höpö höpö; cif/vim/vanishiä tiuhasti .. valkoiset kengätkin pysyvät käytettävän valkoisina kohtuu pitkään kun niitä pikkasen putsailee. tai sitten vaan vaihdetaan uuteen tarpeeksi usein :D

^jep, eli valinta tapahtuu hinkkaamisen ja ajamisen välillä. Valkoinen fillarirunko on ihan tarpeeks typerä sijoitus.

Mun kermajyräkin on nykyään enemmänkin laikukkaan harmaa, mutta mitä se haittaa. Kyllähän siinä elämä ja käytön jäljet saa näkyä. Ja jos jossain on vaikka ruuvaamisen jälkeen jotain isompaa likaa, niin sen huomaa helposti ja sen voi sitten pyyhkiä pois, ettei se oo vaikka housuissa.

Sellasesta vähä karheeks ja naarmuille kuluneesta maalipinnasta se lika ei kyllä kokonaan ihan pienellä pesemisellä lähde, mutta mitä sitte.

Olen käsittänyt, että myös valkoiset vyöt ovat muotia jossain piireissä?

jussi - 19:12, 13.12.2009 » Olen käsittänyt, että myös valkoiset vyöt ovat muotia jossain piireissä?
http://www.karate-school.co.uk/images/Karate-Kids-Boy.png

Kelasin enemmän jotain tällaista:

Kuka menee pisimmälle white belt -kuvahaussa?

Se on siunaus eikä kirous.

Naapurissa jollain pikkutytöllä on muuten väreiltään ihan samanlainen pyörä kuin toi tnts:n oma ekassa kuvassa. Paitsi että kori on valkonen ja sillä on lokarit. Ja kiekot enintään 16-tuumaiset. Kuin kaksi marjaa.

SuicideHub - 19:55, 13.12.2009 » Naapurissa jollain pikkutytöllä on muuten väreiltään ihan samanlainen pyörä kuin toi tnts:n oma ekassa kuvassa. Paitsi että kori on valkonen ja sillä on lokarit. Ja kiekot enintään 16-tuumaiset. Kuin kaksi marjaa.
kuullostaa hyvältä ajattelinkin tuota tilatessa, et jos tuo näyttää kivalta 45kg japanilaisen tytön alla, niin miksipä ei minunkin. Ja ihan kivaa on ollu nyt reilun vuoden.

Eihän klassinen valkoisen satulan ja tankoteipin yhdistelmä näytä miltään ennen paskaantumistaan. Puhtaan valkoisen tavoittelu toisaalta…

konkeli - 20:19, 13.12.2009 » Valkoinen väri käyttökamoissa = fail.
Öy nöy.

Haluisko joku ostaa koeasennetun valkoisen Unicanitorin? Siinä on mustat kiskot niin ei se olis muutenkaan sopinut mun väriteihin.

tnts - 10:26, 14.12.2009 » ajattelinkin tuota tilatessa, et jos tuo näyttää kivalta 45kg japanilaisen tytön alla, niin miksipä ei minunkin.
Mä olen usein laittanut itseni pyörän tilalle tuossa mielikuvassa.

Sattui silmään vielä kuva valkoisista kumeista muutaman kuukauden arkikäytön jälkeen mahdollisimman kirkkaiksi (myyntikuntoon) hinkattuna:

Okei, unohdetaan valkoiset renkaat… Mulla on valkoiset teipit ja satula toiminut suht hyvin. Farkuista jää kauheet jäljet, mutta ihmesienellä vähän tsut tsut, niin se on siinä. Ensi kesäksi on valkoiset Nike Poggiotkin. :]