VAIHDETTU: Makino, njs-runkosetti

MAKINO VAIHTOI OMISTAJAA. RAHA EI LIIKKUNUT SUUNTAAN EIKÄ TOISEEN. KIITOS!

[s]Helsingin Malmilla ajoa kaipaisi rainbow glittereillä varustettu liki MINT punainen Makino koossa: ST 545c-t, TT 530c-c Standover ~805mm. Runkosettiin kuuluu Hattan laakerit (headset, bb). Harmillisesti aivan liian korkea mulle vaikka muuten passeli olisikin.

Vaihdossa haluaisin ST 510-520c-t (max), TT 530-535c-c maantiepyörän. Vaikka joku kasari Nishiki tai Miyata vaikka Tangen putkilla olis aika jees!!! Vaihdossa kelpaa myös kohtuullisen uuden mallinen MacBook Pro tai iMac. Välirahat laitteen tarjotun laitteen mukaan. Nim. Omani juuri hajottanut. Fixikiekkosetti esim. Phillin tai Mackin navoilla vois kanssa toimia vaihdon välineenä ja välirahat tapauskohtaisesti.

Kiva se on runko seinälläkin, mutta kivempi alla ajossa. Enkä ala ebay-luukuttamaan. Tee sinä se jos niin haluat;)[/s]

Tota… rahatarjousten ottaminen vastaan ilman ilmoitettua hintaa jolla lähtee neuvottelematta on vähän ns. harmaalla alueella imho.

En siis väitä, että sulla on tässä verhottu huutokauppa kyseessä, mutta sellaisenkin vois näin tavoin järjestää.

Koska pikkumaista nillitystä, niin have a free bump (ja todennäköisesti pari lisää kohta).

Tässä ei nyt arvon herrasmies ole siitä kyse kuka tarjoaa eniten. Luepas uudelleen mitä tuossa ylhäällä lukee! Kyse on sponssatun, voitetun rungon vaihdosta toiseen ei myynnistä. Tarkoitus ei ole tehdä rahaa tällä. Se että joku on tarjonnut x-määräistä rahamäärää ei tarkota sitä että meneillään olisi hiljainen huutokauppa.

RTZ - 11:42, 9.7.2014 » [b]En siis väitä, että sulla on tässä verhottu huutokauppa kyseessä[/b], mutta sellaisenkin vois näin tavoin järjestää.
Ei tainnut myöskään arvon herra siellä päässä lukea mitä mä kirjoitin. Mä kyllä luin sun ilmoituksen. Ymmärrän kyllä sun tarkoitukset, ja arvostan vaihtodiiliin pyrkimistä, mutta tuo allaoleva muotoilu on sen verran harmaalla alueella, että fooruminyyppä sais samasta paskamyrskyn niskaansa. Jussayin'.
dpstyles - 11:13, 9.7.2014 » Mikäli kuitenkin olisit halukas tämän poistamaan x-summaa vastaan ajoon, voit ottaa yhteyttä PM ja keskustellaan tarkemmin.
Mut pysyypä sun ilmoitus etusivulla :)

Mene ulos, siellä paistaa aurinko!

Meen heti kun tää työpäivä vailla töitä loppuu! Lupaan vielä ajaa pyörälläkin vähän.

Nillityksen myötä vastausta ekaan viestiin ja vaihtotarvetta päivitetty.

Nostelen tämän kun editoin nyt vaihdossa kelpaavat tuotteet ja mahd. Myyntihinnan ensimmäiseen postiin. Nyt se on kai siis virallista, että joku muu saa tämän kasata ajoon. Suojelen siis pallejani vaakaputkeen murskautumiselta ja jätän kasaamatta. Heitän tänään muutaman kuvan myös, mikäli tuo mun mäkin näyttö nyt sattuis jotenkin pelaamaan.