Vähän huumoria peliin

2 Likes

vetästää täst viä yks ku ei mul oo mitää hävittävää

ootteks huomannu, tai siis mä en ollu aikasemmin ja ehkä tästä herää keskustelua, nii tidalissa on standup huumoria kuunneltavana oikeestaan aika paljon.

olin aikasemmin apple music käyttäjä ja siä en ikinä tajunnu ees kattoo ku niiden meisseli oli enempi et “täs listahitit tai sit jos haluut kuulla jotai vaikeeta paskaa nii tää meidän gui selailu on tehty sulle vähän vaikeeks jo valmiiks”

spottaria en oo viä omistanu kuunaan nii onks sen standup seteistä mitää käryy?

viäks tidali tän homman? voiks tidal olla HAUSKIN palvelu noissa!?

tidal ja apple tasoissa siinä et niillä molemmilla on oma “mastered for” pohja mut se o eri keskustelu. se olis vakavaa asiaa. lainauksia ilman lähteitä, kipuilua, myöntämistä olleensa väärässä ja kaikkee muuta mihin uskon, että musadiggarit tällä alustalla pystyy.

Toi vois olla myös lähetit tapaamassa roadstereita.

1 Like

hahaha naurattaa

hyvin haettu

Sopiva pyörien määrä on mielestäni kaksi.

Kaikissa mun fillareissa + prätkässä on kaksi pyörää.

HAHAHA.

1 Like

Internetpyöräilijöille on oma kisakategoriansa, CAT 5e.

Missä Vesa Keskinen säilyttää sekalaiset ruuvit ja mutterit? Miljoonalaatikossa tietennii.

Kuuluuko ananas Pistaan?

Miksi puolalainen pyörämekaanikko joutui vankilaan 70-luvulla? Hän totesi pinnan menevän väärään suuntaa. Pinnan tulisi mennä oikealle vasemman sijaan.

Minkä tyyppisen bicyclen löysin varrelta virran?

kolkka - 20:38, 23.11.2020 » Minkä tyyppisen bicyclen löysin varrelta virran?
Oli sellainen Kirka's buildi

Aiss nyt oli hyvä. Hymähdin.

Musiikin alalla suosittu yhdistelmä on Belle ja Sebu, mutta joidenkin pyöräilijöiden luottoduo on Selle ja bebu.

1 Like

1 Like

Missä rosteri ja bambu?

Odie - 17:12, 4.12.2020 » Missä rosteri ja bambu?
varmaa siel lopputekstien kohassa "man eating hamburger in background" ja "guy in park"

Ajokoira, joka ei käytä reittiohjeita? Randomneur.

Rosteri on steel. Ja alloy voi olla steel taikka titanium tai alumiini.

Menis roskiin kaikki jotka sanoo vain ”alloy” tarkoittaessaan alumiinia.

Tuo Simpsons juttu, hauskaa koska totta?-)

Totta tai ei, niin en laskenu yhtään alkuperäistä vitsiä tosta klipistä. Jokohan ne Simpsonit olis aika laittaa pakettiin…