Vähän huumoria peliin

Kai teilläkin neuvolantäti vitsailee joka jumalan kerta täysmaidoista jne.?

Tää on mita suurimmassa määrin offaria mutta menköön.

Edellisiin liittyen haluan sanoa että jumalauta muuten ne neuvolan kasvukäyrät ja niistä ekstrapoloitavat ennusteet on aineiston laajuuden ja siten tilastomatematiikan juhlaa: ne pitää kutinsa näköjään ihan todella hyvin. Mun lapselle ennustettiin jossain käsittämättömän varhasessa vaiheessa jotain ihme hujoppipituutta enkä uskonu silloin hetkeäkään. Mutta voi helvetti näyttää toteutuvan ja jos pitäis veikata niin spot-on. Tyyppi on 15 ja mun pitää kääntää katsetta ylöspäin kun yritän pidän tiukkaa puhuttelua ja hakea katsekontaktia.

3 Likes

Meikälle ennustettiin notta 183cm mittanen ukko olis sitten. 182,5 viimesimmän mittauksen tulos, joten aika kohilleen meni.

Mä jäin tyyliin 10 senttiä siitä mitä jossain kouluterveydenhoitajalla veikattiin, neuvola-aikaisista ennusteista en osaa sanoa.

No hö.

tässä linkki neuvola-aiheeseen

Ihan hyvä läppä kun ei tää sielläkään aiheeseen sopisi.

Kerranki Twitter-lankaan sopivaa matskua ja ei oltukaan siellä. Ja minä aloitin, sori siitä.

2 Likes

A priest, an imam, and a rabbit went to donate blood. The nurse asked the rabbit: “What’s your blood type?”

“I’m probably a type O.”

12 Likes

^

mä tossa kesällä pyörittelin tällästä samanteemaista, mutta epävitsiä:

pappi, imaami ja rabbi menivät baariin käymään teologista diskurssia.

Tästä uskontoaiheesta tuli mieleen tällainen vitsi että

kolme pappia meni kalaan: katolinen pappi ja ortodoksipappi ja luterilainen pappi

no siinä sitten Istuttiin veneessä ja ongittiin ja katolinen pappi sitten jossain kohtaa sanoo että madot loppuu, pitää mennä hakemaan lisää

No sitten se siitä nousi veneestä ja käveli veden pintaa pitkin rantaan ja tuli kohta takaisin

No siinä sitte taas istutaan ja ongitaan ja ortodoksi isä sitten siinä sanoo,

No hittolainen eväsleivät loppuu, pitää mennä hakemaan tuolta kaupasta lisää

No sitten se siitä nousee ja kävelee veden pintaa pitkin takaisin ja rantaan ja tulee sitten kohta takaisin eväsleipien kanssa

No kohta sitten luterilainen pappi, sillekin tulee jotain asiaa rantaan ja se nousee siitä ja kävelee viis, kuus askelta siinä vedenpintaa pitkin ja plutsahtaa sitten järven syvyyksiin

siinä kun luterilainen pappi sitten siinä pärskii niin ortodoksipappi sanoo katoliselle papille että

“mies on uskossaan vahva - mutta ei tunne järven kiviä.”

8 Likes

Kaveri oli bongannut Porin (mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa!?) kirjaston taidelainaamosta. Onhan se pyörän piirtäminen toki vaikeaa, mutta joku roti nyt sentään!


8 Likes

Nää näyttää hyvin vahvasti Dall-E tuotoksilta.

4 Likes

Kuivasti naurahdin kun oli kahvilassa tämmösiä

4 Likes

https://youtu.be/LLsBFLxFfCo

No miten on Suikkanen?!

2 Likes

^ :smiley:

19 Likes

#suomimainittu

1 Like

Mulla meni hetki hahmottaa tän läpän “kokonaiskonsepti”, mut sit toi pullojen koko johdatti sanallisen oivalluksen jäljille.
Osui ja upposi! :ok_hand:

(Vitsejä ei kai kuuluis selittää, mut toivottavasti en spoilannu keltään mitään potentiaalista tirskahdusta. Sori siitä.)

1 Like

6 Likes