V: tavallisen mittainen quill stemmi pitkähköön quill stemmiin

have: 110mm, 26.0mm 3ttt PRO chrome quill stemmi

want: 120mm 3ttt Pro chome quill stemmi, tai joku muu hyvä teräs stemmi mitassa 120mm ja 26.0 clämpillä

Dia-Compe BRS100 on jarru ei jarrulänki. Tyypiltään Dia-Compe BRS100 on sivuvetojarru.

Minä kutsun jarrulängeksi sitä längen muotoista osaa keirin-jarrussa, joka kiinnitetään etuhaarukkaan ja jossa on reikä varsinaisen jarrun kiinnitystä varten. Googleta “Keirin brake”. Parissa kuvassa näkyy kyseinen länki. Koska jarru on jarru, varaisin länki-sanan tälle keirin-jarrun längelle.

no mut siis se kama joka pysäyttää fillarin nappaamalla vanteesta kiinni tiiäx

Ei se ole sama kama. Jarrulla pysäytetään pyörä. Jarrulänkeen kiinnitetään se jarru.

https://farm5.staticflickr.com/4612/39475742984_f8578e1e9b.jpg
Tässä kuvassa jarrulänki on se musta osa, joka on kiinnitetty haarukan jalkoihin klemmareilla. Itse jarru on “hopean” värinen.

Jos etuhaarukkaan ei voi tai henno tehdä porausta jarrulle, käytetään kuvan mukaista keirin-jarrua.

kuvahaku sanalla “jarrulänget”

kielipoliisitopsussa sitten lisää “jarrulänkytystä”

tsekkaan mun jarrut kohta kellarissa. voisi ollakin tarpeisiisi sopiva jäänyt rollerista.

Taas on miljoona kärpästä väärässä :slight_smile:

Bicitrolli

Jarrulänget=esim. Maantiejarrujen osat,kaksi alumiinista kappaletta jotka mahdollistavat jarrujen toiminnan. Vai mitä täh?

Monikollinen muoto kuulostaa luontevammalta.

Toivottavasti kuitenkin ein0.0 sai sen sivuvetovannejarrunsa.

jarrulänkytys kinost mut vaihtakaa mulle hei jarru ni en oo hengenvaarassa tuolla liikenteessä sitten niin

e: eikun länget joo. monicos

Onks tämmöstä kellään vieläkään?

ilmeni uusi tarve

^^

^^

edit

up

heii

kokeillaas vielä kerran :smiley: seuraavaks tilaan uutena

up!