V: Rapha Transfer Gilet XL --> XXL

Racefit/elintaso yllätti.

Tilasitko raphan rabatista transfer gilletin koossa XXL ja nyt siihen mahtuu koko perhe?
Ei hätääm, itse tilasin koossa XL, ja hivenen istuvahan tuo on, vaihtakaamme.
PM.

hyvin meni tämä gilet kimppa. mulle xl on iso nimittäin ja ällää ei ollu alennuksessa.

Hehe,
Toi kyl mahtuu mulle, on vaan turhan racefit muuten kuin pyörän päällä. Jos ei löydu isompaa niin pidän ton, perkeleen hyvän oloinen liivi.

Hinta oli noussu yhdeksäänkympiin, btw.

no toivottavasti natsaa, pätevän oloinen tuote etenkin tähän hintaan.

Odie - 15:36, 12.2.2015 » Hehe, Toi kyl mahtuu mulle, on vaan turhan racefit [b]muuten kuin pyörän päällä[/b]. Jos ei löydu isompaa niin pidän ton, perkeleen hyvän oloinen liivi. Hinta oli noussu yhdeksäänkympiin, btw.
Tämmönen kauppareissulle?

E. juu sori turha paskanjauhanta myyntitopaazheissa

Joo, ilmoittautukoon vielä kimpan viimeinenkin jäsen, että väärän kokoinen oli liivi täälläkin. Tilasin juuri dhl- kuljetusta palautukselle ja taisin vahingossa rastittaa kohdan XXL black vaihdokkina. Katotaan meneekö läpi vai ei. Toi keltainen oli kyl aavistuksen rivo väri mun makuun.

ois sitten pitäny järkätä toikin kimppa niin kaks kolmesta ois saanu oikean kokoisen… tai siis tmar ei olis saanu mitään. :slight_smile:

#boastpost

pistin liivini kaappiin odottamaan keski-ikää tai jos joku nyt haluaa vaihtaa ällänsä xln niin pm