Olen tullut tilanteeseen, jossa pyörien ropaamisen kiinnostuskerroin on miinuksen puolella. Ei kertakaikkiaan lähe. Onneksi se että on tumpelo mekaanikko ei tarkoita etteikö muunlaisia taitoja olisi.
Jos tää postaus on yhtä haram kuin vaihdefillarin postaaminen foorumille vuonna 2012 ni mainitkaa asiasta.
Ehdotukseni kuuluu näin. Sä asennat ja säädät vaihteiston ja nestejarrut meikän fillariin ja mä sit tarjoan vastineeksi klassista hierontaa. Kaikilla täällä on kuitenki jalat tukossa. Oon nyt hyvän tovin opiskellu aihetta ja vaikka itse sanonkin, niin tää homma rokkaa kyllä. Olin kelannu tunti tunnista tyyppistä vaihtoa mut siitä voidaan sit neuvotella tarkemmin. Itse sijaitsen Laajasalossa.
Ilmoituksen sisällön takia aattelin että laitan nyt mun kuvan tähän näkyville hälventämään/vahvistamaan mielikuvaa foorumille kirjoittavasta creepistä.
Edit. Tais vaihtokauppa mennä jo mut kyllähän hieronta vaihtuu myös kolikkoon. Opiskelijahinnat. 30e/h. On halpa. On hyvä.
Yes but junou sometimes homma does not go vitun yhtään and even if you had have done these things before with aika and tupakki you sometimes want to spend your aika and tupakki somewhere else.
mää tiärän, ja full support idealle! mukavia hieronta & vaihteiden säätö hetkiä kaikille osapuolille! just tossa mietin että on skillejä ja on skillejä, vaikka mun fillarit räjähtäis joka kerta kun kosken niihin mä mieluummin ajan pyörällä kunnes se räjähtää kuin konffaan kenenkään jiraa korvaukseksi siitä että ne korjaa mun fillarin