V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

Coolcoolcool! Aivot unohti foxcompin. Stx rc kinostaa ja istuis badgeriin nätisti.

Kaipaisin 11-v pakkaa ja ketjuja testimielessä. Mieluiten vähintään 11-36-pakka, mutta pienempikin käy. Kunhan on ajokunnossa niin riittää. Vaihdossa löytyy kaikenlaista osaa, tai rahaa.

Ja kysymys: saakohan Turun kaupoista Kool Stopin paloja? V-jarru-tyyppiä.

Ajopyörästä: Kool Stop Dual Compound jarrukumit, pari - Bikeshop

Tai StyleRidestä: StyleRide | Vannejarrut - StyleRide Verkkokauppa

:smile: Se kävikin helposti, kiitokset! Styleriden olemassaolon unohdan aina, Ajopyörän sivuilta en itse löytänyt.

Edit kirjoitusvirhe.

Kaipaisin maantiepyörän hybridikonversioon kirkkaita neliskanttikampia järkevällä pulttijaolla. Nykyiset kamakolo chorus 135bcd tuplat ei oo kauhean nw ratas ystävälliset. Voin vaihtaa näihin kampiin tai sit keksitään jotain muuta. Myös tarvelistalla kirkas leveä riser 25.4 (ei biltema)

Haluaisiko joku vaihtaa mustan Rasketin koriosan mustaan m-koon platformiin ja Granitin koriin?

Lisäksi haussa:
FSA Omega droppitanko 42cm leveenä
Pro Missile al ski bend tempotanko (tai joku vastaava, jossa voi säätää kyynärnojien etäisyyttä erikseen)
Charge Ladle satula mustana ja hyväkuntoisena

vaihdossa rahaa tai esim. jotain tuolta M: sekalaista osaa, vaatetta (TKU)

Annettu: 26" kiekkosetti sinkulakitillä. Etukiekko ihan ok, takakiekossa heittoa sinne tänne. Ajokuntoset toki. Sinkulakitti vapaavalintaisella kapeella rattaalla mukaan jess! Kirkkaa kehät, pinnat ja navat. Pikalinkut, check.

löytyiskö kirkasta topcapia? vaihdossa… jotain!

Löytyisikö 31.6 satulatolppaa setbackilla? Mieluiten musta, mut ihan sama.

Olis pahvilaatikoita tarjolla. Kaksi laatikkoa runkosetille ja muutama kiekkolaatikko. Onko kellään tarvetta? Jos ei niin lopetan hoardaamisen ja pistän kiertätykseen.

Olis tämmönen keskiö: ROTOR Bottom Bracket BB30 | BSA
Punnittu 91g, asentamaton, uus laatikossaan. Mukaan tulee paketti ja sen sisältö eli jotain lappua, keskiö ja työkalu jolla ton saa kiinni ja irti. Kupeissa enduro 6806LLB laakerit
Jää mun laatikoihin pyörimään määrittelemättömäksi ajaksi. Ilmottelen nyt tänne jos jollain ilmenee tarve kun en jaksa tota lähteä palauttelemaan tai postittelemaan. Vaihdossa voidaan sopia rahaa tai kilkettä.

Olisiko tarvetta Eggbeatereille?
Yksi pari 3-mallia ja toinen (oisko) C-mallia, joka vastannee uudempaa 2:sta. Ajettu on molemmilla, mutta on myös vaihdettu laakereita ja huollettu. Toimivat siis oikein hyvin. Mukaan 3 paria käytettyjä klosseja (osa ainakin ajokelpoisia) ja yhdet täysin iskemättömät edelleen boksissaan. 50e koko kasa

edit.
Nämä meni

Oisko jollain jotkut törkyhalvat levarikiekot? Vaihdossa, 100mm chromix ja miche pista navat/ rahaa

Teettääkö joku vielä turussa tarroja? Tartteis maalausprojuun tarrat, eikä tarrakauppias vastaa :confused:

Seri Sipilä orikedolla on ollut ihan hyvä paikka. Kaikki hommat mitä olen itse teettänyt on hoitunut aikataulussa ja laadukkaasti. Tämä siis omista tiedostoista, en tiedä tekevätkö vektorointia.

Vieläkö löytyy ryjälaatikot nurkista?

Menivät kierrätykseen jo.

Mulla ois laatikot kiekoille ja rungolle jos kiinnostaapi.

Hyllyinventaariossa löytyi semisti yllättäen lähes ajamaton pari Gatorskineja. Taittuva ja 32mm. Viime syksynä ostetut, joten eivät ole vuosikausia kuivuneet hyllyssä. Oon niin syvällä tubeless-elämässä, että edes fiksiin en näitä enää tarvi. 40e/pari.

edit.
Nämäkin meni

3x9 osat ja joku napadyny + valot kiinnostaa. Voi olla käppää, eli jos jotain löytyy niin laita ihmeessä PM :slight_smile:
Mulla jotain rojua tai voin tietty myös maksaa osista.