V: Cinelli Unicanitor mokkajakkara

Tästä jollekkin hyvä penkki:

Cinelli Unicanitor,suorat kiskot ja muutenkin melko siisti,ei o hometta eikä haise,kaikin puolin ehjä paitsi yhdessä kohdassa alakantissa on n.5 mm pieni lovi,ehkä joku on sen siihen saanut kun on asennellut jakkaraa vanhemman malliseen pantakiinnikkeeseen ja jakarilla pulttia kiristäessään nirhiny tohon tuon.

http://i1012.photobucket.com/albums/af246/perkunas13/cinellialapuolenteksit.jpg

tollanen.

vaihdossa voi tyrkytellä asiallista riseriä,kestävää ja leveetä bullhornia tai jotain,mitä oon aiemmissa ilmotuksissani kaipaillu.

Mulla on identtinen giosissani 70-luvulta ja voin sanoa että on melko hyvä satula.

juu,mä oon siinä käsityksessä että tää on pysyny just samanlaisena jo vuodest 62,valmistuksen loppuun asti,ja oli eka muovirunkonen penkki.kaippa tää sopis johki retroraaseriin ikänsä puolesta hyvinki,jos ei muuhun kelpaa.tääon lienee versio 2,joka meinaa tota ohuesti topattua mokkapintaa,pelkän muovin sijasta.neljää eri mallia on kai valmistettu,ja niissä on kaikissa samat mitat/runko,mutta erilaisilla nahoilla päällystettyjä.

Mulla ois antaa vaihdossa 40-42cm levee alumiininen bullhorn.
Väriltään musta ja 26.0 kiinnityksellä.
Laita pm jos kiinnostaa.

jos se on joku kippurasta sahattu niin mä joudun passaamaan,semmosia on itellä,ajattelin sellasta tehdastekosta.

hoolie - 11:00, 5.8.2010 » jos se on joku kippurasta sahattu niin mä joudun passaamaan,semmosia on itellä,ajattelin sellasta tehdastekosta.
Enpä usko että kukaan sellasia rupeaa edes kauppaamaan, vai käykö se tekstistäni ilmi? No leveyden muistin aivan väärin, se on 46cm. Merkkiä ei lue, mutta 6061 butted ja tosiaan keponen ja jämäkkä. Ja jos nyt kiinnostaa niin laita sitä PM:ää niinkuin pyysin jo ensimmäisessä viestissä.